fbpx

Mustang Mach-E 1400: Ένας ηλεκτρικός «πύραυλος δρόμου»

0

H πρωτότυπη και πλήρως ηλεκτρική MustangMachE 1400 αποτελεί προϊόν συνεργασίας της FordPerformance και της RTR προάγοντας την αγωνιστική οδήγηση και το drifting σε κορυφαία επίπεδα.

Αποστολή εξετελέσθη: η Ford παρουσιάζει την MustangMachE 1400, έναν πλήρως ηλεκτρικό «πύραυλο δρόμου» όπως την αποκαλεί, που αποκαλύπτει τις δυνατότητες της ηλεκτροκίνησης στον τομέα των επιδόσεων, χωρίς να χρησιμοποιηθεί ούτε μία σταγόνα καυσίμου. Ακολουθώντας τα χνάρια της πλήρως ηλεκτρικής MustangCobraJet 1400 με τους 1400 ίππους (1.419 PS), αυτή η μοναδική MustangMachE με τους επτά ηλεκτροκινητήρες και την υψηλή κάθετη δύναμη που μπορεί να αναπτύξει είναι έτοιμη για την πίστα, για dragster ή για αγωνιστικές εκδηλώσεις τύπου Gymkhana.

Παρακολουθήστε το βίντεο και απολαύστε το ηλεκτρικό πρωτότυπο σε στιγμές δράσης.

Έχοντας εξελιχθεί σε συνεργασία με την RTR, το πρωτότυπο είναι βασισμένο στην MustangMachEGT στοχεύοντας σε μέγιστη απόδοση 1.400 ίππων (1,419 PS). Το πλαίσιο και το σύστημα κίνησης της MustangMachE 1400 συνεργάζονται ιδανικά εξασφαλίζοντας μέσα από πολλά και διαφορετικά setup δυνατότητες που δεν συναντά κανείς σήμερα σε άλλα οχήματα.

«Τώρα είναι η τέλεια εποχή για να αξιοποιήσουμε την τεχνολογία ηλεκτροκίνησης, να μάθουμε από αυτή και να την εφαρμόσουμε στη γκάμα μας» δήλωσε ο RonHeiserchiefprogrammeengineerMustangMachE. «Η MustangMachE θα είναι απολαυστική στην οδήγηση, όσο καμία άλλη Mustang μέχρι τώρα. Απλά, η MustangMachE 1400 ξεπερνά και την πιο τρελή φαντασία, χάρη στις προσπάθειες της FordPerformance και της RTR

Η MustangMachE 1400 είναι το αποτέλεσμα 10.000 ωρών συνεργασίας της FordPerformance και της RTR έχοντας ως στόχο να ανατρέψει την άποψη των πελατών για τις δυνατότητες ενός ηλεκτρικού οχήματος.

«Η οδήγηση αυτού του αυτοκινήτου άλλαξε εντελώς την άποψή μου για το τι σημαίνει ισχύς και ροπή» δήλωσε ο VaughnGittinJr., ιδρυτής της RTRVehicles, πρωταθλητής στο μηχανοκίνητο αθλητισμό και επαγγελματίας κυνηγός της απόλαυσης. «Είναι μία εμπειρία που δεν μπορείτε να φανταστείτε, θυμίζοντας ίσως μόνο ένα rollercoaster

Η MustangMachE 1400 δημιουργήθηκε χωρίς κανόνες. Η ομάδα σχεδίασης της Ford και η RTR επιστράτευσαν πολλά από τα εργαλεία που χρησιμοποιεί η Ford για τη δημιουργία των επιβατικών και αγωνιστικών της αυτοκινήτων. Τα αεροδυναμικά βοηθήματα έχουν βελτιστοποιηθεί ως προς το σχήμα και τη θέση τους, ενώ έμφαση δόθηκε στους αεραγωγούς ψύξης, το εμπρός σπλίτερ, τα σπόιλερ και την πίσω πτέρυγα.

Η MustangMachE 1400 διαθέτει επτά κινητήρες – πέντε περισσότερους από εκείνους της MustangMachEGT. Οι τρεις συνδέονται με τον εμπρόσθιο άξονα και οι υπόλοιποι τέσσερις με τον πίσω, σε στυλ pancake, ενώ μόνο ένας άξονας μετάδοσης τους συνδέει με τα διαφορικά, τα οποία έχουν ένα τεράστιο εύρος ρυθμίσεων, προετοιμάζοντας το αυτοκίνητο για κάθε είδους δοκιμασία σε πίστα – από ντριφταρίσματα μέχρι γρήγορη, αγωνιστική οδήγηση.

«Η μεγαλύτερη πρόκληση ήταν ο έλεγχος της αχαλίνωτης ιπποδύναμης από τους επτά ηλεκτροκινητήρες» δήλωσε ο MarkRushbrookmotorsportsdirectorFordPerformance. «Η MustangMachE 1400 συμβολίζει την ‘τέχνη του εφικτού’ με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.»

Το πλαίσιο και το σύστημα κίνησης έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να προσφέρουν την ευκαιρία στην ομάδα εξέλιξης να πειραματίζεται με διαφορικές διατάξεις και να μελετά τις επιπτώσεις τους στην κατανάλωση ενέργειας και τις επιδόσεις – έτσι υπάρχει η δυνατότητα μετάδοσης της κίνησης στους εμπρός, στους πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς. Το setup του αυτοκινήτου για χρήση σε αγώνες drift ή στην πίστα είναι τελείως διαφορετικό στον εμπρός άξονα, καθώς τα ψαλίδια και η κρεμαγιέρα πρέπει, για παράδειγμα, να επιτρέπουν πολύ μεγάλες γωνίες διεύθυνσης σε ένα ντριφτάρισμα. Η ισχύς μπορεί να κατανέμεται ομοιόμορφα μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα, ή μόνο στον ένα εκ των δύο. Στόχος είναι η κάθετα παραγόμενη δύναμη να υπερβαίνει στα 257 km/h τα 1.000 kg.

Η μπαταρία με χωρητικότητα 56,8 kWh αποτελείται από κυψέλες νικελίου-μαγγανίου-κοβαλτίου για πολύ υψηλές επιδόσεις και μεγάλη ταχύτητα εκφόρτισης. Το σύστημα της μπαταρίας είναι σχεδιασμένο για να ψύχεται κατά τη διάρκεια της φόρτισης, με τη βοήθεια ενός δι-ηλεκτρικού ψυκτικού μέσου, μειώνοντας σημαντικά τον απαιτούμενο χρόνο φόρτισης.

Ένα ενσωματωμένο ηλεκτρονικό σύστημα πέδησης (σερβόφρενο) προσφέρει τη δυνατότητα ανάκτησης της ενέργειας συνδυάζοντας το ABS και το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας του αμαξώματος για καλύτερο φρενάρισμα. Η Mustang Mach-E 1400 διαθέτει φρένα της εταιρείας Brembo™, όπως η αγωνιστική Mustang GT4, καθώς και υδραυλικό χειρόφρενο που είναι σχεδιασμένο για drifting – το τελευταίο συνεργάζεται με τα ηλεκτρονικά του συστήματος κίνησης ώστε να διακόπτεται η ισχύς που παρέχουν οι πίσω κινητήρες.

Μέσα από την Mustang Mach-E 1400 – που σύντομα θα κάνει το ντεμπούτο της στο NASCAR – η Ford δοκιμάζει διάφορα νέα υλικά. Το καπό, για παράδειγμα, αποτελείται από οργανικές συνθετικές ίνες, ένα ελαφρύ υλικό αντί των ανθρακονημάτων που χρησιμοποιούνται στο υπόλοιπο αμάξωμα.

Η Ford επενδύει πάνω από $11,5 δις δολάρια σε ηλεκτρικά οχήματα σε όλο τον κόσμο, με το πρώτο παγκόσμιο αυτοκίνητο, την Mustang Mach-E, να διατίθεται τώρα για παραγγελία. Τα πρώτα ηλεκτρικά μοντέλα της νέας Mustang Mach-E για τους Ευρωπαίους πελάτες θα φτάσουν στη γηραιά ήπειρο από τις αρχές τις επόμενης χρονιάς.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra