Μύλοι Λούλη: Παράγει την πρώτη ύλη για ζωή εδώ και 234 χρόνια
Θα μπορούσε ίσως να υποστηριχθεί ότι με ιστορία 234 (!) χρόνων, η Μύλοι Λούλη μάλλον… άργησαν να εισέλθουν στον χώρο της καταγεγραμμένης εταιρικής υπευθυνότητας καθώς αυτές τις μέρες παρουσίασαν τη δεύτερη ετήσια έκθεσή τους εταιρικής υπευθυνότητας. Ωστόσο, το αποτέλεσμα τους δικαιώνει και επιβεβαιώνει τόσο τον τίτλο της έκθεσης («Μαζί σπέρνουμε το μέλλον») όσο και το μότο της εταιρείας («από γενιά σε γενιά με υπευθυνότητα»).
Η έκθεση συντάχθηκε σύμφωνα με τις κατευθυντήριες οδηγίες του GRI-G4, παρουσιάζοντας τα πεπραγμένα της προηγούμενης χρονιάς, τους στόχους της επόμενης και έχοντας λάβει επαλήθευση από εξωτερικό φορέα.
Σταχυολογούμε από την πληθώρα δράσεων που ανέπτυξε η Μύλοι Λούλη και στους 4 βασικούς πυλώνες εταιρικής υπευθυνότητας (αγορά, περιβάλλον, ανθρώπινο δυναμικό, κοινωνία):
-Ίδρυση της Ελληνικής Σχολής Αρτοποιίας, ένα μη κερδοσκοπικό ίδρυμα για την εκπαίδευση των αρτοποιών που ξεκίνησε πιλοτικά τη λειτουργία του το 2015 και αναμένεται το αμέσως προσεχές διάστημα η κανονική και πλήρης λειτουργία του
-Θέσπιση της εβδομάδας εθελοντισμού για το προσωπικό της εταιρείας
-Δημιουργία εταιρικής τράπεζας αίματος
-Ειδικά σεμινάρια σε πελάτες και προμηθευτές
-Υποστήριξη 147 φορέων, ιδρυμάτων και Μ.Κ.Ο.
-Νέος επικαιροποιημένος Κώδικας Δεοντολογίας
-Μηδενικά απόβλητα λόγω ανακύκλωσης
-Ενίσχυση των τμημάτων Διασφάλισης Ποιότητας και R&D με νέο ανθρώπινο δυναμικό
-Προγράμματα συμβολαιακής γεωργίας και αυστηροί έλεγχοι προμηθειών
-Εφαρμογή εγκεκριμένου σχεδίου αντιρρυπαντικής προστασίας θαλάσσης
-Πραγματοποίηση ετήσιων μετρήσεων θορύβου και σκόνης από πιστοποιημένη εταιρεία
-Πραγματοποίηση εκπαιδευτικών σεμιναρίων για τους εργαζόμενους
-Παροχή δωρεάν ιατρικών εξετάσεων σε όλους τους εργαζόμενους
-Περισσότεροι από 5.200 επισκέπτες (στη πλειοψηφία τους μαθητές) στο Μουσείο Λούλη «Από το σιτάρι στο ψωμί»
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Μύλοι Λούλη παράγουν 137 τύπους αλεύρων- σιμιγδαλιών, εξυπηρετώντας περισσότερους από 5.000 επαγγελματίες (αρτοποιεία, ζαχαροπλαστεία, βιοτεχνίες και βιομηχανίες τροφίμων) και χιλιάδες νοικοκυριά, ενώ εξάγουν τα προϊόντα τους σε 13 χώρες. Την προηγούμενη χρονιά η εταιρεία προχώρησε στην εξαγορά της Kenfood εισερχόμενη έτσι και στο χώρο των έτοιμων μειγμάτων και πρώτων υλών και αυξάνοντας τη δυνατότητα παραγωγής και εμπορίας της στα συνολικά 750 τελικά προϊόντα.
Η εταιρεία τέλος, παρά τη μείωση της τιμής των σιτηρών το 2015, αύξησε τον κύκλο εργασιών της κατά 13,4 εκατ. ευρώ (στα 101,4 εκατ. ευρώ το 2015 έναντι 88 εκατ. το 2014), λόγω του αυξημένου όγκου πωλήσεων. Πλέον, η εταιρεία αύξησε το μερίδιό της στην αγορά, καταλαμβάνοντας το 25%.