fbpx

Ν. Ζαρκαλής (Wind): Ανταποκρινόμαστε άμεσα στις νέες ανάγκες που έχουν δημιουργηθεί

Το δικό του μήνυμα, εν μέσω της πανδημίας, αποστέλλει ο επικεφαλής της Wind Hellas Νάσος Ζαρκαλής, τονίζοντας το γεγονός ότι η εταιρία συμμετέχει με όλες της τις δυνάμεις στην εθνική προσπάθεια για τον περιορισμό της εξάπλωσης του ιού, ενώ επισημαίνει ότι ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες επικοινωνίας που έχουν δημιουργηθεί.

Σε επιστολή του προς τους συνδρομητές της εταιρίας αναφέρει πως σε αυτές τις συνθήκες, η WIND θέτει την προστασία των ανθρώπων και την απρόσκοπτη παροχή υπηρεσιών επικοινωνίας ως υπέρτατες προτεραιότητες, στηρίζοντας την πρωτοβουλία της Πολιτείας #DigitalSolidarityGR, με υπευθυνότητα και ευαισθησία σε αυτές τις δύσκολες στιγμές.

Τονίζει χαρακτηριστικά πως η εταιρία ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες που έχουν πλέον διαμορφωθεί και γίνεται γνωστό πως για το επόμενο κρίσιμο διάστημα των 30 ημερών και για όλους τους συνδρομητές της WIND –ιδιώτες, επαγγελματίες και επιχειρήσεις–θα προσφέρει δωρεάν υπηρεσίες δεδομένων. Ειδικά για τους συνδρομητές της στις σκληρά δοκιμαζόμενες Ιταλία και Ισπανία, οι υπηρεσίες φωνής και δεδομένων θα είναι δωρεάν.

Παράλληλα, όπως επισημαίνει στην ίδια επιστολή, η Wind Hellas φροντίζει με τις ψηφιακές εφαρμογές της (myWIND, myF2G, myQ) η διαχείριση των συνδέσεων και η πληρωμή των λογαριασμών να πραγματοποιούνται εύκολα και γρήγορα από το σπίτι.

Ακόμη, ενημερώνει ότι για τις επείγουσες ανάγκες των πελατών της, τα καταστήματά Wind παραμένουν ανοιχτά με μειωμένο ωράριο (09:00–15:00) και ενισχυμένα μέτρα προστασίας για εργαζόμενους και επισκέπτες.

Σε ό,τι αφορά στην ασφάλεια των εργαζομένων της εταιρείας, ο κ. Ζαρκαλής υποστηρίζει πως εξαρχής, όταν το ενδεχόμενο άμεσης εξάπλωσης της πανδημίας ήταν πλέον ορατό στη χώρα μας, η WIND ήταν από τις πρώτες εταιρίες που εφάρμοσαν ένα εξειδικευμένο σχέδιο διαχείρισης της κρίσης.

Όπως, μάλιστα, αναφέρει “λάβαμε άμεσα και αυστηρά μέτρα προστασίας για τους περίπου 1.000 εργαζομένους μας και συνεχίζουμε να βρισκόμαστε συνέχεια στο πλευρό τους. Από τις 3 Μαρτίου το 50% των εργαζομένων μας ήδη εργαζόταν από το σπίτι, ενώ στις 16 Μαρτίου το ποσοστό ήταν άνω του 95%. Περισσότεροι από 1.000 εργαζόμενοι στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών δουλεύουν από τα σπίτια τους σε ποσοστό που αγγίζει το 100% χάρη στα εξελιγμένα συστήματα που έχουν στη διάθεσή τους”.

Ο κ. Ζαρκαλής δίνει έμφαση, στο ίδιο κείμενο στην προστασία των ευπαθών ομάδων, ενώ τονίζει ότι στη Wind ‘’είμαστε πάντα σε επαφή, χωρίς να χρειάζεται να έρθουμε σε επαφή”. 

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra