Business Woman Skyscraper
Business Woman Skyscraper

Μ. Σεριάτος: Nammos & Ντουμπάι κέρδισαν 1,5 εκατ. δωρεάν διαφήμιση σε 24 ώρες!

0 47

Λίγο η ζήλεια, λίγο η αγάπη για την κλειδαρότρυπα, λίγο ο περιορισμός λόγω της πανδημίας, αλλά κυρίως το φαινόμενο «Να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα», λειτούργησαν προσθετικά και διαφήμισαν εντελώς δωρεάν το Ντουμπάι και το Nammos σε όλους τους Έλληνες.

Γράφει ο: Μάκης Σεριάτος

Και για τους αρνητές αυτού του τρόπου ζωής δεν έχω γνωρίσει ούτε έναν που να ήταν καλεσμένος και να έχει πει «όχι». Την καλύτερη άποψη την έγραψε ο κ. Μπόνιος από το Κουρδιστό Πορτοκάλι: «Πήγαν στο Ντουμπάι γιατί μπορούν».

Πρέπει να είμαστε υπερήφανοι για κάθε ελληνική μάρκα που γίνεται παγκόσμια και το Nammos είναι μια τέτοια μάρκα.

Έχει και ένα ακόμα χαρακτηριστικό, το ότι είναι συνδεδεμένο άρρηκτα με έναν ελληνικό τουριστικό προορισμό, τη Μύκονο. Έτσι, ακόμα κι αν δεν ήθελε, διαφημίζει την Ελλάδα σε όλο τον κόσμο.

Επίσης, επειδή η Voice είναι οικονομικό και επιχειρηματικό μέσο, έχει ένα παραπάνω λόγο να χαίρεται: Γιατί πίσω από τη συγκεκριμένη μάρκα βρίσκονται Έλληνες.

Επιστρέφοντας στο θέμα μας και ξεπερνώντας προσωπικές απόψεις, αυτό που έχει συμβεί αξίζει παρατήρησης.

Μια σειρά φωτογραφίες διασκέδασης σε δυο-τρεις λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προκάλεσαν άπειρα σχόλια και ρεπορτάζ σε πιο παραδοσιακά μέσα, όπως σε εφημερίδες και τηλεοπτικά κανάλια.

Σε όλα τα ρεπορτάζ υπήρχαν φωτογραφίες του Ντουμπάι και της επιχείρησης. Εικόνες χαράς και διασκέδασης και κείμενα με διάθεση κριτικής, αλλά πάντα με αναφορές στην πολυτέλεια και τον τρόπο ζωής που διαφημίζει, έτσι κι αλλιώς, η χώρα και το Nammos.

Σαν διαφημιστής μπορώ να σας διαβεβαιώσω πως όλο αυτό για το μάρκετινγκ του Ντουμπάι και για το Nammos είναι μια τεράστια επιτυχία.

Τα ελληνικά μίντια έχουν σχεδόν είκοσι εκατομμύρια «πελάτες» στην Ελλάδα και σε ολόκληρο τον κόσμο.

Κάποιοι από αυτούς θα γίνουν πελάτες του Nammos.

Κάποιοι από αυτούς «υιοθέτησαν» αυτά τα άρθρα στις προσωπικές τους σελίδες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η κριτική σε ανθρώπους και καταστάσεις θα ξεχαστεί, η μάρκα Nammos και το Ντουμπάι θα μείνουν στη μνήμη σαν επιθυμία!

Το Nammos νίκησε με τον τρόπο του.

Όλο αυτό που έχει συμβεί, θα μπορούσε να γίνει μάθημα στα πανεπιστήμια σε αυτούς που σπουδάζουν μάρκετινγκ και επικοινωνία.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More