Νέα καμπάνια LG: «Νοιαζόμαστε για ό,τι βλέπεις και αγαπάς»
Tη νέα της εταιρική καμπάνια, βασισμένη στο μήνυμα «Νοιαζόμαστε για ό,τι βλέπεις και αγαπάς», παρουσίασε η LG Electronics.
Στόχος της είναι να υπογραμμίσει την πάγια θέση της ως μια εταιρεία που νοιάζεται έμπρακτα για τις ανάγκες, τις επιθυμίες και γενικότερα τη βελτίωση της ζωής των καταναλωτών της, μέσα από τις καινοτομίες και την τεχνολογική υπεροχή των προϊόντων της.
Ο τρόπος που βιώνουμε την καθημερινότητά μας βασίζεται στις εμπειρίες και τις αισθήσεις μας. Ό,τι βλέπουμε, ακούμε, αγγίζουμε, γευόμαστε και αναπνέουμε, είναι όλα όσα κάνουν τη διαφορά στη ζωή μας και όσα τελικά αποτυπώνονται στο μυαλό και την καρδιά μας. Όταν νοιαζόμαστε για τις αισθήσεις μας, τότε νοιαζόμαστε για την ίδια μας τη ζωή. Μέσα από μια δημιουργική και συναισθηματική προσέγγιση, η νέα καμπάνια της εταιρείας επικεντρώνεται στις πέντε αισθήσεις, συνδυάζοντάς τις με τα πιο εξελιγμένα προϊόντα της και αναδεικνύοντας τον τρόπο που εκείνα μπορούν να τις προστατέψουν και να τις ανυψώσουν.
Η Bίκυ Στασινοπούλου, Marketing Manager Corporate & Digital, τονίζει: «Οι σημερινοί καταναλωτές αξίζουν να ζουν με μεγαλύτερη ευκολία, άνεση και περισσότερη ποιότητα, και αυτό είναι που ωθεί την LG να καινοτομεί καθημερινά. Είμαστε πολύ χαρούμενοι με τη νέα μας εταιρική καμπάνια που είναι ελληνικής παραγωγής, καθώς αναδεικνύει το ανθρώπινο πρόσωπο της LG».