fbpx

Νέα media στην Εύβοια

0 220

Mία πρωτοβουλία του εκδότη και υπεύθυνου της Explore DMC κυρίου Γιώργου Γιαννάκη, έρχεται να αλλάξει τον τρόπο που οι ψηφιακές εκδόσεις αλληλεπιδρούν με τη ζωή μας.

Μετά την εποχή του lockdown που όλοι στράφηκαν στην ψηφιακή ενημέρωση κυρίως η ιδέα της δημιουργίας μίας διαδραστικής έκδοσης που βασίζεται στο wellness ως ανάγκη της μετά – covid εποχής δημιουργεί μέσα από το συνδυασμό εικόνων, βίντεο και κειμένου μία νέα πρόταση επικοινωνίας.

Η πρωτοποριακή ιδέα παρουσιάστηκε μέσα από μια “φανταστική” σύνθεση εμπειριών του περιοδικού Evia wellness magazine στην Χαλκίδα.

Στην καρδιά της Άνοιξης και με ένα εντυπωσιακό event επέλεξε η Explore DMC να παρουσιάσει την πρωτοποριακή ιδέα της διμηνιαίας περιοδικής ηλεκτρονικής έκδοσης Εvia wellness magazine. Ένα μοναδικό, ζωντανό, διαδραστικό περιοδικό που καινοτομεί με ενεργά links και 30 βίντεο παραγωγής της εταιρίας.

Με θεματολογία που βασίζεται στην ευζωία, και σε ό,τι καλύτερο έχει να μας παρουσιάσει η Εύβοια, με τα πρόσωπα και τις δράσεις τους, τα προϊόντα και τις επιχειρήσεις, την ψυχολογία και το θετικό τρόπο σκέψης που όλα αυτά συνθέτουν παράλληλα το τουριστικό προϊόν της Εύβοιας.

Τα πρόσωπα που παρουσιάζονται στο περιοδικό έδωσαν ένα θετικό σχόλιο για την Εύβοια και την ζωή. Ο κόσμος που συμμετείχε φωτογραφήθηκε κρατώντας το εξώφυλλο του περιοδικού και όλοι είχαν την δυνατότητα να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό του περιοδικού.

Ο εμπνευστής και εκδότης του περιοδικού κ. Γιώργος Γιαννάκης με την ομάδα του έχοντας εμπειρία διοργάνωσης πολλών εκδηλώσεων με μοναδικό χαρακτήρα, οργάνωσαν ένα μοναδικό event προσδίδοντας στο Branding της Χαλκίδας και γενικότερα της Εύβοιας με πολύ θετικό αντίκτυπο για τον τουρισμό και την εξωστρέφεια αλλά παράλληλα διαμορφώνοντας καλύτερη ψυχολογία στους επαγγελματίες και στους κατοίκους της υπεροχής αυτής πόλης.

Κάθε τεύχος του Evia wellness θα αποτελεί μία νέα γιορτή ζωής επικεντρωμένο στην ευζωία, περιλαμβάνοντας εμπειρίες σε κάθε πτυχή του όπως το Thinking, Living, Eating, and Traveling Well και παράλληλα θα αναδεικνύει καλά πρότυπα ζωής ανάλογα με τις ανάγκες της εποχής για mindfulness και experiential living.

Η νέα αυτή προσπάθεια συνεχίζεται και σε άλλες εκδόσεις της εταιρείας ενισχύοντας τον τουρισμό, τη γαστρονομία και την εξωστρέφεια.

Δείτε εδώ το περιοδικό

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More