Νέες στρατηγικές ανάπτυξης και καινοτοµίες από την Κωτσόβολος
Σε απαιτητικούς και γεµάτους προκλήσεις καιρούς το όραµα αποτελεί κινητήριο µοχλό και θέτει τα θεµέλια για ανάπτυξη και καινοτοµία. Σε αυτό το πλαίσιο, η Κωτσόβολος, µε 94 καταστήµατα σε Ελλάδα και Κύπρο και περισσότερους από 3.000 ανθρώπους, επιδιώκει τη συνεχή εξέλιξη για να γίνει η ζωή όλων µας καλύτερη, κάτι που απέδειξε έµπρακτα µέσα από πρωτοβουλίες για την κοινωνία αλλά και το περιβάλλον που υλοποίησε το 2021.
Η Κωτσόβολος είναι ένας κορυφαίος προορισµός τεχνολογίας, µε συνεχή ανάπτυξη και επενδύσεις, που προσφέρει µια µεγάλη ποικιλία ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών τελευταίας τεχνολογίας, αλλά και έναν ολοκληρωµένο κόσµο υπηρεσιών, που στόχο έχουν την ενδυνάµωση όλων των ανθρώπων και την αναβαθµισµένη αγοραστική εµπειρία.
Οι Quick Commerce υπηρεσίες της εταιρείας λειτουργούν µε ραγδαία ταχύτητα και ευελιξία, αποσκοπώντας στην αναβαθµισµένη εξυπηρέτηση του καταναλωτή. Κάθε υπηρεσία είναι ειδικά σχεδιασµένη για να παρέχει κορυφαία ποιότητα εξυπηρέτησης στον καλύτερο δυνατό χρόνο.
Οι υπηρεσίες της Κωτσόβολος για τους πελάτες της ποικίλλουν, όπως το Fix & Go, Scan & Go, τα 73 Collect at Stores – Quick points, τα Cashdro (µηχανήµατα αυτόµατης πληρωµής µετρητών), το Pay Express για πληρωµές σε οποιοδήποτε σηµείο του καταστήµατος κ.ά., ωστόσο όλες έχουν ένα κοινό. Αποσκοπούν στο να κάνουν πιο εύκολο, πιο άµεσο, πιο λειτουργικό και µοναδικό το αγοραστικό “ταξίδι” του πελάτη, αλλάζοντας τα δεδοµένα και προσφέροντας µια νέα εµπειρία, διαφορετική από όλες τις άλλες.
Μέσα στο 2021 η Κωτσόβολος προχώρησε και το επενδυτικό της πλάνο όσον αφορά την ανάπτυξη του δικτύου της, ανοίγοντας δύο νέα καταστήµατα στην Αττική, στην Αγία Παρασκευή και το River West, ενώ ταυτόχρονα εγκαινίασε την παρουσία της και στην κυπριακή αγορά, µε δύο υπερσύγχρονα νέα καταστήµατα στη Λευκωσία και στη Λεµεσό, µε το ηλεκτρονικό της κατάστηµα και ένα σύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο. Τόσο τα νέα όσο και τα ανακαινισµένα καταστήµατα ανεβάζουν υψηλά τον πήχη, καθώς έχουν όλες τις υποδοµές, τόσο τεχνολογικά όσο και αισθητικά, για να προσφέρουν µια µοναδική αγοραστική εµπειρία, µέσα από experience areas και µια πληθώρα διαδραστικών τεχνολογιών που δίνουν στον πελάτη την ευκαιρία να δοκιµάσει την αγαπηµένη του συσκευή πριν προχωρήσει σε αγορά, αλλά και να µάθει περισσότερα γι’ αυτή µε τη βοήθεια της τεχνολογίας.
Επιπλέον, εντατικοποιήθηκαν οι επενδύσεις τόσο στον ψηφιακό µετασχηµατισµό όσο και στην εφοδιαστική αλυσίδα, µε στόχο τη µεγιστοποίηση της εµπειρίας των πελατών µέχρι το “τελευταίο µίλι”.
Σημαντικός πυλώνας της στρατηγικής της Κωτσόβολος είναι οι κοινωνικές της δράσεις. Για την Κωτσόβολος η τεχνολογία είναι σύµµαχος στη ζωή και µπορεί να κάνει την καθηµερινότητα πιο εύκολη, χωρίς περιορισµούς και εµπόδια. Καθώς είµαστε όλοι ίδιοι στις ανάγκες, πρέπει να είµαστε και ίσοι στην τεχνολογία. Υπ’ αυτό το πρίσµα, η Κωτσόβολος έχει σχεδιάσει µια σειρά δράσεων που “αγκαλιάζει αυτό το πιστεύω”, µέσα από το πρόγραµµα “Τεχνολογία χωρίς εµπόδια”.
Με το πρόγραµµα αυτό η εταιρεία προσφέρει νέες υπηρεσίες, τόσο στο φυσικό περιβάλλον όσο και στο ψηφιακό, που διευκολύνουν τα άτοµα µε αναπηρίες να έχουν άµεση και εύκολη πρόσβαση στην τεχνολογία.
Με την αναγνώριση 11 καταστηµάτων της από την ΕΛΕΠΑΠ ως προσβάσιµα σε ΑΜΕΑ, τα αµαξίδια µπορούν να κινηθούν µε άνεση στον χώρο και οι καταναλωτές να ενηµερωθούν εξατοµικευµένα για τεχνολογικά συστήµατα που µπορούν να διευκολύνουν την καθηµερινότητά τους.
Στο ψηφιακό περιβάλλον, ο επισκέπτης της ιστοσελίδας Κωτσόβολος έχει τη δυνατότητα µέσα από ειδική αναζήτηση να βρίσκει υποστηρικτικές τεχνολογίες προϊόντων, αλλά και τα άτοµα µε προβλήµατα ακοής και οµιλίας να εξυπηρετηθούν στη νοηµατική γλώσσα µέσω βιντεοκλήσης, ώστε να έχουν άµεση εξυπηρέτηση από τους experts της οµάδας και να αποκτήσουν το προϊόν που επιθυµούν χωρίς κανέναν περιορισµό, από την άνεση του σπιτιού τους. Υπάρχουν ακόµα πολλές δράσεις κάτω από το πρόγραµµα “Τεχνολογία χωρίς εµπόδια” που αποσκοπούν στη δηµιουργία πρόσβασης στην τεχνολογία χωρίς εµπόδια από όλους τους ανθρώπους, που δεν σταµατούν εκεί, αλλά συνεχώς εξελίσσονται και αναπτύσσονται, µε τη βοήθεια ερευνών που πραγµατοποιεί η εταιρεία προκειµένου να ανταποκριθεί στις ανάγκες της κοινωνίας, εντοπίζοντας τις δυσκολίες που υπάρχουν και προσπαθώντας να βρεθεί λύση ή υπηρεσία που θα εξυπηρετήσει το κοινό.
Σε σηµαντικές ενέργειες έχει προβεί η Κωτσόβολος για το περιβαλλοντικό της αποτύπωµα. Δέσµευση της εταιρείας είναι οι καθαρές µηδενικές εκποµπές άνθρακα έως το 2040, και µέχρι το 2030 η χρήση 100% ηλεκτρικών ή εναλλακτικού, “πράσινου καυσίµου” οχηµάτων.
Παράλληλα, η εταιρεία βρίσκεται στη διαδικασία πολλαπλασιασµού σηµείων ηλεκτρικής φόρτισης στις εγκαταστάσεις της.
Ως ο Νο 1 retailer στην ανακύκλωση συσκευών –καθώς µόνο το 2020 συνέλεξε και ανακύκλωσε περισσότερα από 7 εκατοµµύρια κιλά συσκευών–, συνεχίζει να επιβραβεύει τους πελάτες της µε vouchers κάθε φορά που επιλέγουν να ανακυκλώνουν την ηλεκτρική τους συσκευή, ενισχύοντας µε αυτόν τον τρόπο την “πράσινη” συνείδηση. Επιπλέον, η Κωτσόβολος είναι µεταξύ των πρώτων δύο εταιρειών-µελών του Συνδέσµου Διαφηµιζοµένων Ελλάδος που υποστηρίζουν το Planet Pledge στην Ελλάδα, την πρωτοβουλία στόχος της οποίας είναι η ένταξη της βιωσιµότητας στο επιχειρείν και το marketing ως κινητήρια δύναµη για την επίτευξη της αλλαγής που απαιτείται στο περιβάλλον.
Όλες οι δράσεις της Κωτσόβολος, τόσο για την κοινωνία όσο και για την ίδια την επιχείρηση, αποδεικνύουν την πίστη και το όραµά της για να συµβάλει µε εφόδιο την τεχνολογία και τη βιώσιµη στρατηγική της σε µια καλύτερη ζωή για όλους τους ανθρώπους.