Νέο εργαλείο για διαφημίσεις στο TikTok
Το TikTok λάνσαρε τη δοκιμή beta για διαφημίσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης, η οποία παρέχει έναν άλλο τρόπο προσέγγισης του κοινού μέσω των όρων αναζήτησης που χρησιμοποιούν.
Σύμφωνα με παράδειγμα που δημοσιεύτηκε από τον ειδικό σε ψηφιακές διαφημίσεις, David Herrmann, οι νέες διαφημίσεις αναζήτησης του TikTok, με ετικέτα«Sponsored», εμφανίζονται στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης, κάτι που σημαίνει ότι θα εμφανιστούν στα τέσσερα πρώτα αποτελέσματα. Η επιλογή θα επιτρέψει στους διαφημιστές του TikTok να στοχεύουν χρήστες που αναζητούν συγκεκριμένους όρους, κάτι που θα μπορούσενα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσεγγίσουν οι ενδιαφερόμενοι άτομα με υψηλότερη «πρόθεση» αγοράς και θα μπορούσε και να λειτουργήσει ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για τη συνολική προσέγγιση του marketing μέσω του TikTok.
Το TikTok θα παρέχει στους διαφημιστές μια λίστα με τους όρους αναζήτησης που οδήγησαν σε κλικ στις καμπάνιες τους, προσθέτοντας ένα ακόμα εργαλείο στόχευσης για τις διαφημίσεις.