Νέο εργαλείο Neuromarketing από τις Focus Bari & Optimal
Το Neuromarketing αποτελεί μια αναδυόμενη τάση διεθνώς στον τομέα του Μάρκετινγκ.
Όπως αποτυπώνεται και στην ονομασία του, δανείζεται εργαλεία και μεθοδολογία από τη Νευροεπιστήμη και την Ψυχολογία, ανιχνεύοντας και καταγράφοντας τη διαδικασία λήψης αποφάσεων και αποκωδικοποιώντας τις υποσυνείδητες αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών. H αποτελεσματικότητά του πιστοποιείται από ακαδημαϊκές έρευνες που καταδεικνύουν ότι μπορεί συνδυαστικά με τα παραδοσιακά εργαλεία ερευνών να προβλέψει σε ποσοστό 84% τις επιτυχείς πωλήσεις.
Οι εφαρμογές του είναι άπειρες, όπως και οι δυνατότητες του εγκεφάλου να αντιδρά σε ερεθίσματα και μπορεί να έχει εφαρμογή στη Διαφήμιση, στο Λιανεμπόριο, στην αναβάθμιση του Customer Journey στα καταστήματα, στα λανσαρίσματα και στο σχεδιασμό νέων προϊόντων από τα Τμήματα R&D, καθώς επίσης και στη δημιουργία αισθητικών και βιωματικών εμπειριών για τους υποψηφιους πελάτες.