fbpx

SEAT el-Born: συνδεδεμένο με την ηλεκτρική κινητικότητα

0

Το SEAT el-Born θα κάνει την πρώτη του εμφάνιση στα μέσα ενημέρωσης παγκοσμίου εμβέλειας κατά τη διάρκεια του Volkswagen Group Night, πριν από το ντεμπούτο του στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2019.

Το SEAT el-Born είναι ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο που απαντά στις ερωτήσεις που θέτει η ηλεκτρική «επανάσταση».

Ο κόσμος αλλάζει και μαζί του και η κινητικότητα. Ακριβώς όπως ο κινητήρας άλλαξε τον τρόπο που ταξιδεύαμε στις αρχές του 20ου αιώνα, έτσι και η ηλεκτροκίνηση μας μετακινεί προς την επόμενη γενιά της αυτοκινητοβιομηχανίας.

 Στα πλαίσια αυτών των αλλαγών και δεδομένου των δεσμεύσεων για μείωση των εκπομπών CO2 και των περιβαλλοντικών επιπτώσεων, η SEAT αναλαμβάνει μεγαλύτερη ευθύνη και βοηθά στην επιτάχυνση της μετάβασης προς ένα μέλλον με χαμηλές εκπομπές άνθρακα. Η ιδέα του SEAT el-Born συνδυάζει τις βασικές πτυχές του μετασχηματισμού της αυτοκινητοβιομηχανίας: ηλεκτροκίνηση, αυτόνομη οδήγηση, κινητικότητα και συνδεσιμότητα.

Το el-Born είναι το πρώτο 100% ηλεκτρικό όχημα της SEATπου βασίζεται στην πλατφόρμα MEB του Volkswagen Group. Πήρε το όνομα του από μία από τις πιο εμβληματικές γειτονιές της Βαρκελώνης. Εμπνευσμένο από σχεδιαστές και μηχανικούς της SEAT που δημιούργησαν ένα σπόρ όχημα με την πιο προηγμένη ηλεκτρική τεχνολογία.

Το όχημα σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε στη Βαρκελώνη και θα κατασκευάζεται όταν μπει σε παραγωγή στο εργοστάσιο Zwickau στη Γερμανία. Η SEAT θα είναι η δεύτερη μάρκα του Ομίλου που θα λανσάρει ένα πλήρες ηλεκτροκίνητο όχημα βασισμένο στην πλατφόρμα MEB. Το αυτοκίνητο αναμένεται να λανσαριστεί μέσα στο 2020.

«Η κινητικότητα εξελίσσεται και μαζί της τα αυτοκίνητα που οδηγούμε. Η SEAT βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των αλλαγών και η ιδέα του el-Born ενσωματώνει τις τεχνολογίες και τη φιλοσοφία σχεδίασης που θα μας βοηθήσουν να ανταποκριθούμε στις προκλήσεις του μέλλοντος», δήλωσε ο Luca de Meo, Πρόεδρος της SEAT.

Με μπαταρία για εύρος κίνησης 420km κατά τον επίσημο κύκλο δοκιμών WLTP και με ικανότητα να φτάνει τα 100km/h σε μόλις 7,5 δευτερόλεπτα, το όχημα είναι τόσο δυναμικό και πρακτικό όπως αναμένεται από ένα SEAT. Σε αυτά τα χαρακτηριστικά προσθέτουμε τη δυνατότητα επαναφόρτισης της μπαταρίας σε μόλις 47 λεπτά.

Σχεδιασμένο για οδήγηση

Το SEAT el-Born έχει σχεδιαστεί για οδήγηση. Οι δυναμικές αναλογίες του ενεργοποιούνται από το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, ωθώντας τους τροχούς στις τέσσερις γωνίες του οχήματος και επιτρέποντας μια πιο «ζωντανή» κίνηση σε σύγκριση με τα παραδοσιακά ηλεκτροκίνητα οχήματα.

Ενσωματώνει το μέλλον της σχεδίασης των οχημάτων με έναν σύγχρονο και ολοκληρωμένο τρόπο, τονίζοντας έντονα το μπροστινό μέρος του οχήματος. Η αεροδυναμική είναι το κλειδί για τη μεγιστοποίηση της εμβέλειας του οχήματος, στοιχείο που φαίνεται από τη θέση του λογότυπου, της εμπρόσθιας μάσκας και του εξαεριστήρα ψύξης ώστε να εξομαλύνεται η ροή του αέρα στο μπροστινό μέρος και η λειτουργία της μπαταρίας.

Στο αμάξωμα, η θέση του A-pillar έχει μετακινηθεί αισθητά προς τα εμπρός, δημιουργώντας μια πιο κομψή εμφάνιση, και εσωτερικά περισσότερο χώρο στην καμπίνα.

«Το El-Born είναι η τελευταία μετάφραση της σχεδιαστικής γλώσσας της SEAT στο νέο κόσμο των ηλεκτρικών οχημάτων. Η Ομάδα Σχεδίασης έλαβε πολύ σοβαρά την πρόκληση να καταστήσει ελκυστικό το πρώτο πλήρες ηλεκτρικό όχημα. Πιστεύω ότι η οδήγηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων πρέπει να είναι συναρπαστική και διασκεδαστική. Πρέπει να κάνουμε τους πελάτες να ερωτευτούν την ιδέα του ηλεκτρικού αυτοκινήτου», δήλωσε ο Alejandro Mesonero-Romanos, DirectorofDesign.

Η βελτιωμένη αεροδυναμική διαδραματίζει έναν τεράστιο ρόλο στα πλευρικά του οχήματος, με ενσωματωμένη σχεδιαστικά κουρτίνα αέρα, μια κομψή αλλά πρακτική απάντηση στο θέμα της ισορροπημένης απόδοσης με αισθητική ελκυστικότητα.

Αυτό ίσως να υπογραμμίζεται καλύτερα και από τους τροχούς. Με διάμετρο 20΄΄, η ανάγκη μεγιστοποίησης της απόδοσης ήταν σημαντική. Η σχεδίαση του στροβίλου δημιουργεί μια θετική ροή αέρα που όχι μόνο βελτιώνει την αεροδυναμική αλλά και εξαερίζει τα φρένα ώστε να διατηρήσει την απόδοσή τους. Οι τροχοί παρέχουν την τέλεια ισορροπία μεταξύ αεροδυναμικής, εκκένωσης θερμότητας και ελαφρότητας.

Στο πίσω μέρος του οχήματος, ένα spoiler διπλού στρώματος συμβάλλει επίσης στην αεροδυναμική απόδοση του SEAT el-Born, εξασφαλίζοντας ομαλή ροή αέρα και ελαχιστοποίηση της αστάθειας.

Στο εσωτερικό, ο χώρος μεγιστοποιείται χάρη στον ηλεκτρικό κινητήρα. Η καμπίνα είναι ένδειξη της τεχνολογικής προόδου, με την ενσωμάτωση του ψηφιακού πιλοτηρίου, μιας οθόνης infotainment και συνδεσιμότητας 10΄΄ στο κέντρο του ταμπλό, άμεσα εστιασμένο στον οδηγό.

Η μεγιστοποιημένη χωρητικότητα του εσωτερικού της καμπίνας, δεν βοηθάει μόνο τους επιβάτες να απολαμβάνουν με άνεση περισσότερο χώρο χάρη στις αυξημένες εσωτερικές αναλογίες, αλλά συμβάλλει επίσης στη μεγιστοποίηση της πρακτικότητας και της λειτουργικότητας.

Με ισχύ μέχρι 150kW(204PS), το όχημα μπορεί να φτάσει τα 100km/h σε μόλις 7,5 δευτερόλεπτα. Όμως τα ηλεκτρικά οχήματα δεν αξιολογούνται μόνο από την απόδοση του κινητήρα, αλλά και από την ικανότητα τους να κινούνται περισσότερο με μία μόνο φόρτιση των μπαταριών τους και να ελαχιστοποιούν το χρόνο που απαιτείται για την επαναφόρτιση τους μόλις εξαντληθεί η αποθηκευμένη ενέργεια. Και σε αυτά τα χαρακτηριστικά το el-Born, ξεχωρίζει.

Με πραγματική εμβέλεια έως και 420 χλμ. βάση κύκλου οδήγησης WLTP από τηνμπαταρία των 62kWh, το όχημα είναι έτοιμο για ταξίδι. Και με συμβατότητα έως 100kWDC υπερ-τροφοδότησης, η μπαταρία μπορεί να φορτίσει από 0 έως 80% μέσα σε 47 μόλις λεπτά.

Το όχημα ενσωματώνει επίσης προηγμένο σύστημα θερμικής διαχείρισης για τη μεγιστοποίηση της εμβέλειας του οχήματος στις πιο ακραίες περιβαλλοντικές συνθήκες. Η αντλία θερμότητας του οχήματος μπορεί να μειώσει την κατανάλωση ηλεκτρικής θέρμανσης, εξοικονομώντας έως και 60km αυτονομία – χρήσιμη σε χώρες όπου οι θερμοκρασίες μπορούν να πέσουν και οι επιβάτες πρέπει να χρησιμοποιήσουν εντατικά το σύστημα θέρμανσης.

Παράλληλα, το SEAT el-Born ενσωματώνει τις τελευταίες εξελίξεις αυτόνομης λειτουργικότητας και συνδεσιμότητας για να προσφέρει ανακούφιση στηνπίεση της σύγχρονης ζωής. Το SEAT el-Born επωφελείται από το αυτόνομο επίπεδο 2.0, προσφέροντας μερική αυτοματοποίηση στο όχημα, ώστε να μπορεί να ελέγχει τα συστήματα διεύθυνσης, επιτάχυνσης και επιβράδυνσης. Προστιθέμενο μεταξύ άλλων και το Intelligent Park Assist, το SEAT el-Born είναι το πρωτότυπο αυτοκίνητο που περικλείει το μέλλον της οδήγησης.

Nέος αντιπρόεδρος στη SEAT

Ο Axel Andorff είναι ο νέος Αντιπρόεδρος της SEATγια το R&D και αναλαμβάνει τα νέα του καθήκοντα την 1η Μαρτίου. Με σχεδόν 20 χρόνια εμπειρίας στην αυτοκινητοβιομηχανίαDaimler, ο νέος Αντιπρόεδρος θα κατευθύνει τα έργα καινοτομίας της SEAT, ειδικά αυτά που αφορούν τη συνδεσιμότητα και την ηλεκτροκίνηση, καθώς και την προώθηση λύσεων και νέων μορφών κινητικότητας.

Ως νέος Αντιπρόεδρος της SEATR&D, θα αναφέρεται απευθείας στον Πρόεδρο της εταιρείας, Lucade Meo και θα είναι μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής. Διαδέχεται τον Dr. Matthias Rabe, ο οποίος αναλαμβάνει τη διεύθυνση Technical Development Operations της Volkswagen μετά από 8 χρόνια θητείας στην ισπανική αυτοκινητοβιομηχανία.

«Θα θυμόμαστε τον Matthias Rabe στη SEAT. Το έργο που έχει επιτελέσει για το προϊόν μας έχει καταστήσει ως μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενεςμάρκες στην Ευρώπη εδώ και αρκετά χρόνια και τώρα προχωράμε στο επόμενο στάδιο. Ο AxelAndorff, τον οποίο καλωσορίζω θερμότατα, θα έχει τον συναρπαστικό στόχο να ενοποιήσει τα μελλοντικά projectsπου ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη και να συνεχίσει να προωθεί την καινοτομία ως βάση για τον μετασχηματισμό που εφαρμόζουμε και που καθιστούν τη SEAT ήδη από σήμεραμιαfuture-proof εταιρεία», διαβεβαίωσε ο deMeo.

Η Αντιπρόεδρος της SEAT R&D είναι υπεύθυνος για τους τομείς Σχεδίασης και το Τεχνικό Κέντρο, το κέντρο γνώσεων όπου εργάζονται περισσότεροι από 1.000 μηχανικοί για την ανάπτυξη της καινοτομίας στα αυτοκίνητα και την προώθηση μελλοντικών λύσεων κινητικότητας.

Ο Andorff, 46 ετών, είναι MechanicalandEconomicsEngineerμε πτυχίο από το Πανεπιστήμιο του Kaiserslautern (Γερμανία). Έχει αποκτήσει όλη την επαγγελματική του κατάρτιση στη Daimler, όπου ξεκίνησε το 2000. Μέχρι τον περασμένο Φεβρουάριο και για πέντε χρόνια ήταν υπεύθυνος για την ηλεκτρική και compact αρχιτεκτονική των αυτοκινήτων της Mercedes-Benz. Παλαιότερα κατείχε διάφορες θέσεις της Mercedes-Benz R&D και Purchasing. Μεταξύ άλλων ήταν επικεφαλής των μοντέλων πρώτης γενιάς GLA, CLA και CLA Shooting Brake. Επιπλέον, προώθησετην Daimler στην αγορά της Κίνα, όπου ηγήθηκε της δημιουργίας του εκεί δικτύου της εταιρείας.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra