fbpx

Νίκας: Το επενδυτικό σχέδιο και τα καταστήματα μικρής λιανικής

0

Έτοιμο είναι το επενδυτικό σχέδιο του «ΜrChipita», Σπύρου Θεοδωρόπουλου για την μεγάλη «επιστροφή» της Νίκας της ιστορικής αλλαντοβιομηχανίας τόσο στο εσωτερικό λιανεμπόριο όσο και σε νέες αγορές του εξωτερικού.

Αρχικά, προβλέπεται αναδιάρθρωση του δανεισμού και αύξηση μετοχικού κεφαλαίου κατά 23,27 εκατ. ευρώ, με τη νέα διοίκηση να δεσμεύεται για την υλοποίηση επενδυτικού προγράμματος 8 εκατ. ευρώ από φέτος μέχρι το 2019.

Tο μεγαλύτερο μέρος αυτού του ποσού θα κατευθυνθεί στον εκσυγχρονισμό του μηχανολογικού εξοπλισμού και των παραγωγικών εγκαταστάσεων, που υπολογίζεται ότι θα τελειώσει σε διάστημα δύο ετών. Στόχος είναι η πλήρης αξιοποίηση της δυναμικότητας των δύο παραγωγικών μονάδων για αλλαντικά και τυροκομικά που σήμερα κινούνται στα επίπεδα 40%-75%, ανάλογα με την κατηγορία προϊόντων.

Στο μεταξύ, στο πλαίσιο της νέας πολιτικής marketing της εταιρίας, θα «τρέξει» πρόγραμμα προωθητικών ενεργειών. Mετά τις εγκρίσεις που έχουν εξασφαλιστεί, το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης της AMK προβλέπει έναρξη διαπραγμάτευσης των νέων μετοχών στις 29 Mαΐου.

Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στο ενημερωτικό δελτίο για την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της “Νίκας” κατά 23,27 εκατ. ευρώ,  αποτελεί προτεραιότητα για την εταιρία η ενίσχυση της παρουσίας των προϊόντων της εταιρίας στο δίκτυο καταστημάτων μικρής λιανικής

(όπως είναι τα καταστήματα ψιλικών, παντοπωλεία).  Αυτή η κίνηση  έχει δύο ερμηνείες: αφενός στην εταιρία αντιλαμβάνονται ότι μεγάλο μέρος του πληθυσμού ψωνίζει σε καταστήματα της γειτονιάς, αποφεύγοντας τα υπερμάρκετ για να μην παρασυρθεί σε περιττές αγορές και αφετέρου, μπορεί να αξιοποιηθεί η πολύ καλή σχέση που έχει η Chipita με τα μικρά σημεία πώλησης.

Η έμφαση στον κλάδο HORECA επιχειρείται λόγω της αύξησης του τουρισμού τα τελευταία χρόνια, αύξηση που αναμένεται να συνεχισθεί, και θα επηρεάσει θετικά τις πωλήσεις στο κανάλι των ξενοδοχείων και της μαζικής εστίασης.

Σε ό,τι αφορά το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων, η “Νίκας” εκτιμά ότι θα συνεχισθούν οι πιέσεις στις πωλήσεις λόγω της οικονομικής κρίσης, λιγότερο στην αγορά τυροκομικών και περισσότερο στην αγορά αλλαντικών. Ωστόσο, αναμένει βελτίωση των πωλήσεων σε σύγκριση με πέρυσι, εξαιτίας της σταδιακής αποκατάστασης της λειτουργίας του δικτύου της “Μαρινόπουλος”, υπό τον έλεγχο πλέον της “Σκλαβενίτης”.

Hστρατηγική Θεοδωρόπουλου

Πρέπει να σημειώσουμε ότι  με τη συμφωνία στη ΝΙΚΑΣ η Chipita και ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος προωθούν επένδυση στην Πολωνία, στη Μαλαισία και στη Σλοβενία.

Με τη στρατηγική της έχει καταφέρει να καταστεί η πραγματική ελληνική πολυεθνική. Μια εταιρία που τιμά τη χώρα όπου βρεθεί και θυμίζει ότι όταν οι Έλληνες θέλουν, τελικά μπορούν. Μέσα στο δύσκολο από κάθε άποψη 2015 η Chipitaκινήθηκε ανοδικά. Αναπτυξιακά. Αύξησε πωλήσεις και τζίρους και μείωσε την εξάρτησή της από τις τράπεζες. O όμιλος που πάντοτε έχει τη ματιά στο εξωτερικό και τις ξένες αγορές συνέχισε τις επενδύσεις σε όλο τον πλανήτη με έμφαση στην Ανατολική Ευρώπη και την Ασία.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra