Ο Ρέτσος ή ο Θεοχάρης; Ποιος από τους δύο λέει ψέματα;
Δεν μιλιούνται μεταξύ τους, εδώ και περίπου δυο εβδομάδες, με αποτέλεσμα να μην συνεννοούνται και να διαψεύδει ο ένας τον άλλο. Ο Θεοχάρης δηλώνει στον ΣΚΑΪ ότι τα 32 εκατ. θα τα μοιράσει η Marketing Greece, ενώ ο επικεφαλής της, προσωπικά σε μένα, αυτό το έχει διαψεύσει.
Με το γάντι έσφαξαν χθες το βράδυ στο «ALERT» και στην εκπομπή του Αργύρη Ντινόπουλου την καμπάνια-προχειροδουλειά της Frank and Fame, της Μarketing Greece και του υπουργείου Τουρισμού.
Οι Σωτήρης Τζούμας, Μάκης Σεριάτος και Νικόλαος Καραχάλιος. Με τη βοήθεια της περσινής καμπάνιας του ΕΟΤ -που την είχε επιμεληθεί η ίδια διαφημιστική, η Frank and Fame- απέδειξαν στον μέσο τηλεθεατή ότι η φετινή καμπάνια είναι απλώς κακή και εσφαλμένη. Ακούστηκαν και άλλα, όμως, τρομερά πράγματα στην πολύ αυτή ενδιαφέρουσα συζήτηση.
Παραδείγματος χάριν, η ομολογία του κυρίου Θεοχάρη ότι τώρα ετοιμάζουν το media plan. Τον κάθε ειδικό της διαφήμισης και της επικοινωνίας αυτό το πράγμα τον κάνει να τραβάει τα μαλλιά του από τον ερασιτεχνισμό των ανθρώπων που αποφασίζουν φέτος για τον ελληνικό τουρισμό. Δεν χρειάζεται όμως να είναι ειδικός κανείς για να καταλάβει ότι πρώτα φτιάχνεις το media plan και μετά το διαφημιστικό σποτ.
Άλλωστε ο Έλληνας πολίτης είναι έμπειρος για να μπορεί να καταλάβει πλέον ότι οι «άριστοι» του κυρίου Μητσοτάκη τα κάνουν όλα αυτά για να μπερδέψουν την αγορά και τη κοινωνία, εξαπατώντας την και μοιράζοντας εκατομμύρια στους δικούς τους «άριστους». Με τις κατάλληλες επιστροφές φυσικά.
Το ρεπορτάζ συνεχίζεται…