fbpx

Ο Τραμπ “βγάζει” τα ηλεκτρικά από τη πρίζα

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε αρκετά μέτρα κατά της διάδοσης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων την ημέρα της ορκωμοσίας του. Αρχικά, ανακάλεσε τον στόχο του προκατόχου του Τζο Μπάιντεν ότι τα μισά από όλα τα καινούργια αυτοκίνητα θα πρέπει να είναι ηλεκτρικά μέχρι το 2030 και μπλόκαρε τη χρηματοδότηση για τους σταθμούς φόρτισης.

Την πρώτη ημέρα της θητείας του, ο Τραμπ υπέγραψε πολλά εκτελεστικά διατάγματα που θα έχουν αντίκτυπο στην ηλεκτροκίνηση στη χώρα. Για αρχή, απέσυρε τον στόχο του 50 τοις εκατό του Τζο Μπάιντεν που είχε διατυπωθεί το 2021, ο οποίος δεν ήταν νομικά δεσμευτικός, αλλά παρείχε στους κατασκευαστές αυτοκινήτων καθοδήγηση και βεβαιότητα σχεδιασμού. Επιπλέον, ο νέος πρόεδρος των ΗΠΑ θέτει σε αναμονή τη χρηματοδότηση των υποδομών φόρτισης (NEVI και CFI). Πριν από μια εβδομάδα, η κυβέρνηση Μπάιντεν εκταμίευσε κεφάλαια από αυτά τα δύο προγράμματα για τελευταία φορά. Ο Τραμπ θέλει να παρακρατήσει τα αδιάθετα χρήματα από το ταμείο των 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Ο Τραμπ θέτει επίσης την κατεύθυνση για το μέλλον με αρκετές απαιτήσεις. Για παράδειγμα, θέλει να επανεξετάσει την κατάργηση των εκπτώσεων φόρου για τα ηλεκτρικά οχήματα και να μην επιτρέψει στις πολιτείες τυχόν εξαιρέσεις με αυστηρότερες απαιτήσεις προστασίας του κλίματος (που θα επηρέαζαν κυρίως την Καλιφόρνια). Ο νέος πρόεδρος θέλει επίσης να δώσει εντολή στην Υπηρεσία Προστασίας του Περιβάλλοντος των ΗΠΑ να επανεξετάσει τους αυστηρότερους κανονισμούς της για τις εκπομπές ρύπων. Οι ισχύοντες κανονισμοί απαιτούν από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να πωλούν μεταξύ 30 και 56 τοις εκατό ηλεκτρικά οχήματα έως το 2032. Αν και δεν υπάρχει σταθερή ποσόστωση για τα ηλεκτρικά οχήματα, αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να εκπληρωθούν τα όρια εκπομπών ρύπων. Κατά τη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας, ο Τραμπ μίλησε ψευδώς για «νομοθεσία για τα ηλεκτρικά οχήματα» που έπρεπε να καταργηθεί.

Ο Πρόεδρος των ΗΠΑ είπε τώρα κυριολεκτικά ότι η Υπηρεσία Προστασίας του Περιβάλλοντος των ΗΠΑ θα πρέπει «όπου χρειάζεται, να δηλώνει απαλλαγές εκπομπών που λειτουργούν για τον περιορισμό των πωλήσεων βενζινοκίνητων αυτοκινήτων». Και: «Σκεφτείτε την εξάλειψη των αθέμιτων επιδοτήσεων και άλλων κακοσχεδιασμένων στρεβλώσεων της αγοράς που επιβάλλονται από την κυβέρνηση που ευνοούν τα ηλεκτρικά οχήματα έναντι άλλων τεχνολογιών και ουσιαστικά επιβάλλουν την αγορά τους».

Εμπειρογνώμονες και αναλυτές του κλάδου πιστεύουν ότι η πολιτική εκπομπών ρύπων της κυβέρνησης Μπάιντεν δεν μπορεί απλώς να καταργηθεί, ωστόσο, και ότι η αλλαγή της θα απαιτήσει μια μακρά διαδικασία αναθεώρησης που θα περιλαμβάνει δημόσιες ακροάσεις και άλλες διαδικασίες θέσπισης κανόνων. Θα απαιτηθεί επίσης μια νέα νομοθετική διαδικασία του Κογκρέσου για την πλήρη κατάργηση του νόμου για τη μείωση του πληθωρισμού και των σχετικών εκπτώσεων φόρου για τα ηλεκτρικά οχήματα.

Είναι επίσης αξιοσημείωτο αυτό που απέτυχε να κάνει ο Τραμπ την πρώτη μέρα: δεν εισήγαγε αυστηρότερους δασμούς. Η Wall Street Journal αναφέρει ότι παρόλο που ο Τραμπ είναι υπέρ της επιβολής αυστηρών δασμών σε εισαγόμενα αγαθά, συμπεριλαμβανομένων αυτών από συμμαχικά έθνη όπως ο Καναδάς και το Μεξικό, δεν θα αντιμετωπίσει αυτό το ζήτημα μόνος του, αλλά θα δώσει εντολή στην κυβέρνησή του να επανεξετάσει το εμπόριο της χώρας. ελλείμματα και πολιτικές.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra