fbpx

Οδηγούμε το Peugeot 3008: Το αυτοκίνητο στα καλύτερά του

0 60

Επαναστατικό και με απόλυτα εντυπωσιακό σχεδιασμό, το πλήρως ανανεωμένο Peugeot 3008 είναι ένα μοντέλο που αλλάζει τα δεδομένα στην πλέον δημοφιλή κατηγορία οχημάτων παγκοσμίως, αυτή των SUV.

Η σχεδιαστική του γραμμή αποπνέει δύναμη και φινέτσα. Οπτικά το 3008 ξεχωρίζει με το πιο εμφατικό εμπρός του μέρος που διαθέτει μια πιο φαρδιά μάσκα και στάνταρ LED προβολείς, καθώς και πιο χαρακτηριστικά κάθετα LED φώτα ημέρας, όπως στα 208 και 2008.

Ο εξωτερικός σχεδιασμός αναδεικνύει τον δυναμικό χαρακτήρα του και παράλληλα ισορροπεί τη δύναμη με τη φινέτσα. Η νέα πρωτοποριακή μπροστινή όψη του δίνει μια ισχυρή προσωπικότητα.

Στο εσωτερικό το αυτοκίνητο έχει καθαρά ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα. Ο οδηγός νιώθει πως είναι το… τιμώμενο πρόσωπο πίσω από το τιμόνι και το i-cockpit ενώ η ορθογώνια οθόνη του συστήματος infotainment στο κέντρο του ταμπλό έχει πλέον διαγώνιο μέχρι και 10,0 ίντσες.

To ανασχεδιασμένο I-Cockpit, σύμβολο της μάρκας και ένα από τα βασικά στοιχεία του DNA της, καθιστούν την οδηγική εμπειρία στο νέο SUV PEUGEOT 3008 απλή και διαισθητική, εντυπωσιάζοντας με τις υψηλού επιπέδου συνθήκες άνεσης και ασφάλειας.

Το τιμόνι μικρής διαμέτρου με το χαρακτηριστικό επίπεδο σχήμα, στο άνω και κάτω μέρος και ενσωματωμένα χειριστήρια, προσφέρει καλύτερη αίσθηση οδήγησης, μεγαλύτερη ευελιξία και ευκολότερους χειρισμούς. Η νέα κεντρική οθόνη αφής 10 ιντσών είναι υψηλής ευκρίνειας και τεχνολογίας Multifunction..

Στη κεντρική κονσόλα μια σειρά από επτά κομψά «πλήκτρα πιάνου» από χρώμιο, επιτρέπουν την άμεση πρόσβαση στις κύριες λειτουργίες άνεσης, όπως ραδιόφωνο, κλιματισμός, 3D Navigation, ρυθμίσεις οχήματος, τηλέφωνο και εφαρμογές smartphone.

Ο υπερυψωμένος πίνακας οργάνων, ο οποίος είναι πλήρως προσαρμόσιμος και διαμορφώσιμος, διαθέτει νέο ψηφιακό πάνελ 12,3 ιντσών με τεχνολογία «Normally Black» για απόδοση υψηλής ευκρίνειας και ακόμα καλύτερη αναγνωσιμότητα.

Στην Plug-In υβριδική έκδοση, το PEUGEOT i-Cockpit® ενσωματώνει ένα πλήρως προσαρμοσμένο μενού λειτουργιών που περιλαμβάνει :

• To Drive Mode: Electric, Hybrid, Sport, 4WD (αποκλειστικά στο HYBRID4)

• Την ισχύ της μπαταρίας και την ηλεκτρική αυτονομία

• Τη στάθμη του καυσίμου

• Τον μετρητή ισχύος: Παρουσιάζει τη χρήση ενέργειας ως εξής:

ECO: εξοικονόμηση ενέργειας

POWER: μέγιστη ισχύς, δυναμικές επιδόσεις

CHARGE: φάση & επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας καθώς και την εκκίνηση του κινητήρα βενζίνης

Premium καταστάσεις

Ένα από τα πλεονεκτήματα του Peugeot 3008 παραμένει το εσωτερικό του. Η καμπίνα του Γαλλικού SUV ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό και δείχνει τον premium χαρακτήρα του. Εδώ οι Γάλλοι έχουν συνδυάσει αρμονικά εμφάνιση, εργονομία και πρακτικότητα, με το i-Cockpit να είναι στην καλύτερη εξέλιξή του μέχρι σήμερα.

Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στην καμπίνα είναι ποιοτικά, ενώ το υφασμάτινο κομμάτι στο ταμπλό και τις πόρτες ενισχύει την αίσθηση πολυτέλειας.

Ένα λιοντάρι κάτω από το καπό

Παρά τα όσα ακούγονται για τους κινητήρες diesel, η Peugeot επιμένει στα σύνολα που καταναλώνουν πετρέλαιο. Και το μοτέρ των 1,5 λίτρων που εξοπλίζει το 3008 φέρει την ονομασία BlueHDi, έχει χαμηλές εκπομπές ρύπων, υψηλή ιπποδύναμη 130 ίππων, έχει turbo μεταβλητής γεωμετρίας, AdBlue και Start/Stop. Έτσι καταφέρνει να πληροί τις αυστηρές προδιαγραφές ρύπων Euro 6.2, ενώ είναι από τους πιο πολιτισμένους στην αγορά.

Το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων βοηθά στην κατανομή της δύναμης είναι εύχρηστο, με τον μαλακό συμπλέκτη να μην κουράζει στην κίνηση της πόλης.

Όσο για τις επιδόσεις το Peugeot 3008 κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 11,5 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 192 χλμ./ώρα, παρά τα 1.504 κιλά που ζυγίζει. Η μέση κατανάλωσή του από την άλλη, σύμφωνα με το εργοστάσιο είναι στα 4,1 λίτρα/100 χλμ..

Στο δρόμο το 3008 είναι στιβαρό, προσανατολισμένο στην άνεση και με πολύ καλή οδική συμπεριφορά. Σπάνια θα νιώσει ο οδηγός ή ο επιβάτης ότι βρίσκεται σε ένα SUV και όχι σε ένα υψηλής ποιότητας μεσαίο σεντάν.

Οι επιβάτες δεν θα ενοχληθούν από τους εξωτερικούς θορύβους που δεν φτάνουν εύκολα στην καμπίνα, οι αναρτήσεις, τυπικά γαλλικές, απορροφούν τις περισσότερες από τις ανωμαλίες των δρόμων, ενώ στις στροφές δεν υπάρχουν εκείνες οι ενοχλητικές κλίσεις του αμαξώματος. Τέλος, το τιμόνι έχει προσφέρει άμεση απόκριση στις εντολές του οδηγού.

Πλούσιος εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας

Όσον αφορά στον εξοπλισμό του, αυτός είναι πλούσιος, τόσο σε επίπεδο άνεσης όσο και σε επίπεδο ασφάλειας. Μάλιστα, προσφέρει, μεταξύ άλλων, ενεργό σύστημα πέδησης σε αστικό περιβάλλον, ενεργό Cruise Control, σύστημα προειδοποίησης και αποφυγής σύγκρουσης, σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, ανάγνωση σημάτων ορίων ταχύτητας και έλεγχο τυφλής γωνίας.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More