fbpx

Oι 4 διατροφικές αρχές για το κάψιμο του κοιλιακού λίπους στους 50+

0 90

Όσο γερνάμε επέρχονται ορμονικές αλλαγές, απώλεια μυϊκής μάζας και πιο αργός μεταβολισμός. Όλα αυτά δυσκολεύουν την απώλεια βάρους μετά τα 50.

Ευτυχώς, υπάρχουν τρόποι για να πετύχετε τους στόχους σας, φροντίζοντας παράλληλα να φροντίζετε το σώμα σας και να του δίνετε τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται σε καθημερινή βάση.

Για να μάθετε περισσότερα για την υγιή απώλεια βάρους, δείτε παρακάτω τι λένε μερικοί ειδικοί διαιτολόγοι σχετικά με τις διατροφικές συνήθειες που μπορούν να σας βοηθήσουν να χάσετε το λίπος στην κοιλιά μετά τα 50 σας.

Τρώτε περισσότερη πρωτεΐνη

Ένα από τα καλύτερα θρεπτικά συστατικά που μπορείτε να φάτε για να χάσετε βάρος και να διατηρήσετε τη γενική σας υγεία είναι η πρωτεΐνη. Και λόγω της ικανότητας της πρωτεΐνης να σας βοηθά να χτίσετε μυς, είναι επίσης ζωτικής σημασίας στη διαδικασία γήρανσης, καθώς η μυϊκή σας μάζα αρχίζει να μειώνεται.

“Η πρωτεΐνη έχει πολλά οφέλη για την υγεία, αλλά οι περισσότεροι άνθρωποι δεν γνωρίζουν ότι μπορεί να επιταχύνει την απώλεια βάρους εάν πετύχετε τους καθημερινούς σας στόχους πρωτεΐνης”, λέει η διατροφολόγος Courtney D’Angelo από το Go Wellness. «Ένας από τους μεγαλύτερους λόγους γι’ αυτό είναι ότι η πρωτεΐνη σας βοηθά να αισθάνεστε χορτάτοι για μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Έτσι, αυτόματα, θα μειώσετε τις συνολικές θερμίδες που καταναλώνετε γιατί δεν θα έχετε όρεξη να φάτε επιπλέον σνακ ή πρόχειρα φαγητά. Η πρωτεΐνη είναι επίσης εξαιρετική για την οικοδόμηση άπαχων μυών και όταν προσθέτετε την καθημερινή άσκηση στην επίτευξη των πρωτεϊνικών σας στόχων, θα είστε σε θέση να μειώσετε το λίπος και να χτίσετε το άπαχο σώμα που αναζητάτε”.

Δοκιμάστε τη διαλείπουσα νηστεία

Μια άλλη πρόταση που έχουν οι διαιτολόγοι για όσους θέλουν να χάσουν βάρος μετά τα 50 είναι να δοκιμάσουν τη διαλείπουσα ή διαλειμματική νηστεία. Εάν ενδιαφέρεστε, μιλήστε με τον γιατρό και τον διαιτολόγο σας για να δείτε εάν μπορεί να λειτουργήσει για εσάς και τους στόχους σας.

“Αυτή η προσέγγιση στο φαγητό αναφέρεται καλύτερα ως διατροφική μέθοδος παρά ως πραγματική δίαιτα. Είναι μια μορφή διατροφής που περιορίζει τις θερμίδες για μια χρονική περίοδο, μεταξύ 16 και 24 ωρών, σε μια προσπάθεια να επιτρέψει στο σώμα να κάψει λίπος και να επισκευάσει τα κύτταρά του”, λέει η διατροφολόγος Trista Best, από το Balance One Supplements. “Όσοι είναι άνω των 50 ετών αρχίζουν να έχουν αρκετά πιο αργό μεταβολισμό και άρα δυσκολία στην απώλεια βάρους, ειδικά γύρω από την κοιλιακή περιοχή. Οπότε η ενσωμάτωση μιας ρουτίνας διαλείπουσας νηστείας 2 έως 3 φορές την εβδομάδα θα μπορούσε να βοηθήσει στην επιτάχυνση των προσπαθειών τους για απώλεια βάρους”.

Τρώτε περισσότερα δημητριακά ολικής αλέσεως

Τα δημητριακά ολικής αλέσεως μπορούν να είναι ένα υγιεινό και απαραίτητο μέρος της καθημερινής σας διατροφής επειδή είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και πλούσια σε φυτικές ίνες. Η D’Angelo σημειώνει ωστόσο ότι ορισμένα δημητριακά ολικής αλέσεως είναι καλύτερα από άλλα για απώλεια βάρους.

«Τα καλύτερα δημητριακά ολικής αλέσεως για την απώλεια λίπους στην κοιλιά είναι το καστανό ρύζι, η βρώμη ολικής αλέσεως και το πλιγούρι φαγόπυρου. Αυτό συμβαίνει επειδή αυτοί οι τύποι δημητριακών ολικής αλέσεως δεν έχουν υποστεί άλεση ή επεξεργασία των πυρήνων τους σε αλεύρι, πράγμα που σημαίνει ότι έχουν λιγότερες θερμίδες. Έτσι, μπορείτε να τρώτε αυτά τα είδη τροφών μέχρι να νιώσετε χορτάτοι, χωρίς να υπερβάλλετε σε θερμίδες. Τα δημητριακά ολικής αλέσεως που πρέπει να περιοριστούν είναι αυτά στα οποία οι πυρήνες έχουν αλεσθεί σε αλεύρι, όπως το ψωμί ολικής αλέσεως”.

Ακολουθείτε την μεσογειακή διατροφή

Η μεσογειακή διατροφή έχει βρεθεί ότι είναι ένας υγιεινός τρόπος διατροφής για την υγεία της καρδιάς και την μακροζωία και η Best διαβεβαιώνει ότι μπορεί να είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να χάσετε βάρος και μετά τα 50.

“Αυτή η προσέγγιση στο φαγητό είναι ένα άλλο μοτίβο διατροφής και όχι μια δίαιτα μόδας. Η παραδοσιακή μεσογειακή διατροφή δεν περιέχει επεξεργασμένα τρόφιμα, όπως επεξεργασμένους υδατάνθρακες και ενσωματώνει πολλά υγιή λίπη. Αν και εστιάζει κυρίως στα ψάρια και τα θαλασσινά ως πηγή πρωτεΐνης, επιτρέπει επίσης και λίγο κόκκινο κρέας. Αυτό το μοτίβο διατροφής θα βοηθήσει περισσότερο όσους προτιμούν να τρώνε κόκκινο κρέας, αλλά θέλουν ταυτόχρονα να χάσουν κοιλιακό λίπος. Η έλλειψη επεξεργασμένων τροφών και επεξεργασμένων υδατανθράκων στην μεσογειακή διατροφή, μαζί με την ενσωμάτωση δημητριακών ολικής αλέσεως και υγιών λιπαρών την καθιστούν μια αντιφλεγμονώδη και πλούσια σε θρεπτικά συστατικά διατροφή.

Εκείνοι που ακολουθούν αυτό το διατροφικό μοτίβο τρώνε θα μειώσουν και τη φλεγμονή του σώματος. Και με την απαλλαγή από τη χρόνια φλεγμονή ο μεταβολισμός μπορεί να λειτουργήσει πιο αποτελεσματικά και να μειώσετε το κοιλιακό λίπος”.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More