fbpx

Οι Ασιατικές αγορές μπορούν να δώσουν πρακτικό διέξοδο σε ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες

Ιδιαίτερα έντονο είναι για τα ελληνικά ποιοτικά προϊόντα το ενδιαφέρον που εκδήλωσαν εισαγωγείς και διανομείς της ασιατικής αγοράς κατά τη διάρκεια των επαφών που είχε η επιχειρηματική αποστολή στην Ασία, η οποία διοργανώθηκε από το Ελληνο-Ασιατικό Επιχειρηματικό Συμβούλιο και το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο.

Η αποστολή είχε στόχο την προώθηση επιλεγμένων ελληνικών καταναλωτικών προϊόντων και υπηρεσιών στους μεγάλους καταναλωτικούς πληθυσμούς της Ασιατικής Ηπείρου, την προσέλκυση επενδυτικού ενδιαφέροντος για αναπτυξιακά έργα στην Ελλάδα και την αύξηση του εισερχόμενου τουρισμού από την Ασία. Με προσεκτικά σχεδιασμένο, πλούσιο σε επαφές και συνεκτικό πρόγραμμα, η Αποστολή επισκέφθηκε διαδοχικά τέσσερις ασιατικές μεγαλουπόλεις, το Τόκυο στις 25 και 26/9,
το Πεκίνο στις 27/9, τη Σαγκάη στις 28/9 και την Ταϊπέι στις 29/9.
Μετείχαν εταιρίες από τον κλάδο των τροφίμων που παρουσίασαν προϊόντα με προοπτική στις αγορές αυτές όπως ελαιόλαδο, ελιές, μέλι, κρασί, συμπληρώματα υγιεινής διατροφής, από τον κλάδο καλλυντικών, από τον τουρισμό και την ανάπτυξη τουριστικών υποδομών. Στο Τόκυο με φροντίδα του Γραφείου ΟΕΥ της Ελληνικής Πρεσβείας, οργανώθηκαν 26 συναντήσεις τόσο στα γραφεία Ιαπωνικών εταιριών όσο και στην Ελληνική Πρεσβεία, στο Πεκίνο το Γραφείο ΟΕΥ είχε προετοιμάσει 33 Β2Β συναντήσεις στο German Centre for Industry and Trade, στη Σαγκάη που είναι η καρδιά της Κινεζικής οικονομίας, το αντίστοιχο Γραφείο ΟΕΥ εξασφάλισε 65 συναντήσεις που φιλοξενήθηκαν στο τοπικό Διμερές Γερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, ενώ στην Ταϊπέι της Ταιβάν πραγματοποιήθηκαν 48 επαφές Β2Β με τα μέλη του Chinese International Economic Cooperation Association (CIECA).
Οι ελληνικές εταιρίες έμειναν ικανοποιημένες από την επίσκεψη αυτή και αξιολόγησαν ως σημαντικές και με προοπτική συνέχειας το 1/3 τουλάχιστον των αρχικών επαφών που είχαν. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τους και από τα μηνύματα
που εισέπραξαν υπάρχει πραγματικό ενδιαφέρον από εισαγωγείς και διανομείς για ποιοτικά ελληνικά προϊόντα, τα οποία με μακροχρόνια στρατηγική, επιλεγμένη στόχευση και κατάλληλη προβολή μπορούν να επικρατήσουν του ανταγωνισμού και να κερδίσουν την προτίμηση των Ασιατών καταναλωτών. Δεδομένου ότι χρειάζεται αρκετός χρόνος για την ωρίμανση συζητήσεων και διαπραγματεύσεων με τους Ασιάτες, απαιτείται υπομονή, επιμονή, καλλιέργεια σχέσεων και σταδιακή εξασφάλιση εμπιστοσύνης των εταίρων που σε συνδυασμό με την αποδοχή του ελληνικού στοιχείου και την εκτίμηση των λαών της Ασίας για τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό μπορούν να αποφέρουν σημαντικά μεγέθη πωλήσεων. Από τις συζητήσεις διαπιστώθηκε η ραγδαία εξάπλωση του ηλεκτρονικού εμπορίου σε μεγάλες πλατφόρμες, η προοπτική περαιτέρω αύξησης των Κινέζων επισκεπτών και ειδικότερα των νέων ζευγαριών σε ελληνικούς τουριστικούς προορισμούς χάρη και στη νέα απευθείας αεροπορική σύνδεση Αθήνας-Πεκίνου, καθώς και το ενδιαφέρον για επενδύσεις σε ακίνητα στην Ελλάδα με πρόσθετο κίνητρο την απόκτηση πενταετούς βίζας.
Η πρωτοβουλία αυτή θα έχει συνέχεια και σε συνεργασία με τους Φορείς στις περιοχές αυτές της Ασίας θα οργανωθούν και άλλες ολιγομελείς και στοχευμένες αποστολές ελληνικών εταιριών για Β2Β, επισκέψεις εταιριών με ατομικό πρόγραμμα, όπως και αντίστοιχα υποδοχή Ασιατικών εταιριών στην Ελλάδα.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra