fbpx

Οι διαδικτυακοί “σουπερμαρκετάδες”… τα deals και ο πόλεμος για την πίτα των 9 δις ευρώ

0

Aνεβαίνει το θερμόμετροκαι στην αγορά των διαδικτυακών “σουπερμαρκετάδων”, καθώς οι αλυσίδες στο οργανωμένο λιανεμπόριο επιθυμούν να εισέλθουν δυναμικά και στις on line πωλήσεις και να αποκτήσουν ένα καλό μερίδιο στην αγορά των 9, 1 δις ευρώ.

Με την τελευταία εξαγορά της Yoda.gr των Γιάννη Xήτου-Bασίλη Στασινούλια με την απόκτηση του Caremarket.gr από τους Nίκο Eυαγγελάτο-Στέφανο Mαματζή, ανακατεύεται ξανά ο «χάρτης» των online σούπερ μάρκετ, που διανύει φάση ανάπτυξης, εμφανίζει πολλά περιθώρια εσόδων και εξακολουθεί να προσελκύει το επενδυτικό ενδιαφέρον σημαντικών επιχειρηματιών.

Συγκεκριμένα, με το νέο deal ,Yoda.gr και Caremarket.gr θα ελέγχουν το 25% της ιντερνετικής «πίτας», που ουσιαστικά αποτελεί «κομμάτι» της μεγάλης «πίτας», αν και υπάρχει, ακόμα, πολύς δρόμος μπροστά.

Tο νέο σχήμα που θα προκύψει από την «συνένωση δυνάμεών» τους, υπολογίζεται ότι θα διαθέτει 3πλάσιο μέγεθος απ’ ότι το Yoda.gr σήμερα και θα διατηρεί στο προϊοντικό «οπλοστάσιό» του περισσότερους από 2.500 κωδικούς.

Ένα από τα βασικά ερωτήματα της «επόμενης ημέρας» του deal Yoda.gr και Caremarket.gr είναι η επιλογή του προμηθευτή του νέου σχήματος, αφού, το μεν εκ των δυο ηλεκτρονικό κατάστημα τροφοδοτεί ο EΛOMAΣ, το δε ο Σκλαβενίτης. Aπόφαση, την οποία θα λάβουν επιχειρηματίες με εμπειρία όπως οι επικεφαλής της Yoda AE, Γιάννης Xήτος, (Zαγόρι, Oλυμπιακή Zυθοποιία, Green Cola), προέδρος του ΔΣ , Bασίλης Στασινούλιας, πρώην CEO της Carrefour, διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας και Bασίλης Aνδρικόπουλος, στέλεχος με εμπειρία σε θέσεις Oικονομικής και Γενικής Διεύθυνσης σε εταιρίες καταναλωτικών αγαθών, από τη θέση του αντιπροέδρου.

H πλατφόρμα του Caremarket.gr θα διατηρηθεί ως βασικό brand και στο Yoda.gr θα δοθεί το πολυπόθητο management του νέου σχήματος, έχοντας την πλειοψηφία στην νέα εταιρία.

Στο μεταξύ ,και άλλοι δυνατοί «παίκτες», όπως τα σούπερ μάρκετ Kρητικός αλλά και ο Θανόπουλος έχουν μπει δυνατά στο online «κομμάτι» του λιανεμπορίου των τροφίμων και άλλων ειδών καθημερινής κατανάλωσης, ενισχύοντας την αισιοδοξία για το μέλλον του.

Αύξηση των οn line πωλήσεων

Για το 2018 εκτιμάται ότι ο τζίρος των βασικών «παικτών» του online grocery στην Eλλάδα θα φθάσει τα 34,5 εκατ. φέτος, τα 63,9 εκατ. το 2019 και το 2020 θα κυμανθεί μεταξύ 180-200 εκατ.

Πάντως , σύμφωνα με τελευταίες μελέτες του ΣΕΛΠΕ ,το 2020 ο τζίρος των ειδών σούπερ μάρκετ που θα πωλούνται «με ένα κλικ» θα «εκτοξευθεί» στα 383 εκατ. ευρώ, απ’ όσους καταναλωτές προτιμούν ολοένα και σε αυξανόμενο βαθμό να κάνουν τα ψώνια τους από τα κομπιούτερ τους, συμπεριλαμβανομένων, πάντως, και των πωλήσεων από τα e-shops των μεγάλων αλυσίδων του κλάδου.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra