Οι διαφημιστικές και το Media Sales House των καναλιών
Όπως μήνες κυκλοφορεί στην αγορά και είχε αποκαλύψει το adbusiness τον Μάρτιο που έγραψε “Στην τελική ευθεία φαίνεται πως βρίσκεται το εγχείρημα των καναλιών για τη δημιουργία Media Sales House, όπως το αποκάλυψε η στήλη paramedia του περιοδικού adbusiness.
Αναλυτικά, η αναφέρει τα εξής: «Όπως όλα δείχνουν, οι συνθήκες έχουν πλέον ωριμάσει και το εγχείρημα του Media Sales House των καναλιών για το οποίο σας έχει ενημερώσει εδώ και πολύ καιρό η στήλη, ετοιμάζεται να πάρει σάρκα και οστά. Όπως ακούγεται, θα ξεκινήσει με τη συμμετοχή δύο μεγάλων τηλεοπτικών σταθμών, που έχουν συμφωνήσει σε όλα και με επικεφαλής γνωστό στέλεχος της αγοράς media, με σημαντική εμπειρία στο χώρο».
Αυτή η εξέλιξη θα αλλάξει πολλά στην σχέση των πελατών με τις διαφημιστικές αλλά και τις εταιρίες αγοράς χρόνου στα τηλεοπτικά κανάλια και είναι πιθανό να οδηγήσει σε κλείσιμο αρκετά από αυτά! Το καυτό ερωτηματικό παραμένει “Τι θα κάνουν οι πελάτες”. Αν ακολουθήσουν τότε ο χάρτης θα αλλάξει εντελώς κυρίως σε ότι αφορά την κρατική διαφήμιση! Όπως όλα δείχνουν αν η εξέλιξη πετύχει θα κλάψουν “πολλές μανούλες”.
Όπως υπολογίσαμε θα λείπουν περίπου 12 εκατ. ευρώ από τις αμοιβές!