Οι Έλληνες της διαφημιστικής του Dubai Real Estate
To Real Estate στο Ντουμπάι ,αμέσως μετά τον πόλεμο στην Ουκρανία αλλά και λίγο πριν, γνωρίζει μια νέα παγκόσμια ζήτηση.
Μυθικά νούμερα, όπως 80 εκατομμύρια ανακοινώνονται για αγοραπωλησίες πολυκατοικιών.Οι περισσότερες συναλλαγές στις αγοραπωλησίες περιέχουν εώς και 80%
μετρητά , και βέβαια αξίζει να σημειώσουμε πως ο φόρος μεταβίβασης στο Ντουμπάι είναι μόλις 4% και παραμένει από τους μικρότερους φόρους μεταβίβασης στον κόσμο.
Η διαφημιστική εταιρεία υλοποιεί με επιτυχία το οικιστικό πλάνο της κυβέρνησης αξιοποιώντας κάθε ψηφιακό μέσο, προσελκύοντας πλούσιους από όλο τον κόσμο, που
αναζητούν ένα ασφαλές καταφύγιο για τα οικονομικά τους και όχι μόνο.
Οι Έλληνες επικεφαλής προφανώς κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους και διανύουν τον έβδομο χρόνο συνεργασίας με το Real Estate της χώρας. Για παράδειγμα, είναι εντυπωσιακή η αξιοποίηση της πλατφόρμας του TikTok με στόχο διαφορετικά βίντεο να αυξήσουν την επιθυμία για αγορά μιας πολυτελούς κατοικίας στο Εμιράτο του Ντουμπάι.
Συνολικά,αυτή η εξέλιξη είναι εντυπωσιακή αν σκεφτεί κανείς πως 10 χρόνια πριν η αγορά ακινήτων κατέρεε και το μέλλον έδειχνε μαύρο.
Η παγκόσμια ψηφιακή επικοινωνία είναι το μεγαλύτερο δώρο για τις ανάγκες του μάρκετινγκ σε μια χώρα σαν το Ντουμπάι, ειδικά όταν την περίοδο που ζούμε το να αγοράζεις Real Estate εύκολα,ανώνυμα και απλά, είναι ισχυρό δέλεαρ για όλους όσους θέλουν και μπορούν.