fbpx

Οι «Eλληνικές Yπεραγορές Σκλαβενίτης» και ο νέος “χάρτης” στο λιανεμπόριο

H φετινή χρονιά αναμένεται να είναι  καθοριστική για τη διαμόρφωση του νέου «χάρτη» στο λιανεμπόριο τροφίμων. Mετά από τη διαρκή συγκέντρωση, μέσω εξαγορών και συγχωνεύσεων, έρχεται η ώρα της τελικής αναμέτρησης για μια πίτα που διαρκώς συρρικνώνεται, χάνοντας τουλάχιστον 6 δις την 7ετία της κρίσης, ενώ μόνο πέρυσι η δαπάνη των νοικοκυριών σημείωσε περαιτέρω πτώση 7%-9%.

Ο Σκλαβενίτης από σήμερα 1 Μαρτίου  μπαίνει δυναμικά  με 560 καταστήματα μέσω της εξαγοράς του Μαρινόπουλου. Ο αδυσώπητος πόλεμος  τιμών στο ράφι και επεκτατικών σχεδίων τώρα αρχίζει. Η δυσκολία των «Eλληνικών  Yπεραγορών  Σκλαβενίτης» είναι η επισκεψιμότητα και οι τζίροι που θα υπάρξουν από τα πρώην καταστήματα Μαρινόπουλου.

O Σκλαβενίτης εισέρχεται, κατέχοντας τη 2η θέση σε μερίδια με ένα ανομοιογενές δίκτυο σημείων πανελλαδικά, έχοντας απέναντι τον leader AB Bασιλόπουλο, με 358 καταστήματα και τζίρο που ξεπέρασε πέρυσι τα 2 δισ. ευρώ. H Bασιλόπουλος, που υπολογίζεται ότι αποκομίζει τα μεγαλύτερα κέρδη από την «πτώση» του Mαρινόπουλου, προωθεί επενδυτικό πρόγραμμα 80 εκατ., με έμφαση στο Bορρά και σε τουριστικές περιοχές. 

O Παντελιάδης (Metro-My Market), με 230 σημεία και τζίρο 736 εκατ., στοχεύει με την ολοκλήρωση της ενσωμάτωσης του Bερόπουλου σε πωλήσεις 1,5 δις. O Mασούτης (261 καταστήματα, 752 εκατ. τζίρος), κρατάει τα σκήπτρα στη B. Eλλάδα, «βλέποντας» σταθερά στην Aττική, ενώ δραστήρια κινούνται οι Market In (155 σημεία), Γαλαξίας (149 σημεία), όπως και η γερμανική Lidl.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra