fbpx

Οι μηχανοδηγοί προειδοποιούσαν, αλλά η κυβέρνηση και ο Καραμανλής κώφευαν

0

Η κυβερνητική προπαγάνδα επιδιώκει με κάθε τρόπο να μας πείσει ότι “όλοι ίδιοι είναι” και για τα Τέμπη για να γλιτώσει η κυβέρνηση το ανυπολόγιστο πολιτικό κόστος από την δολοφονία δεκάδων ανθρώπων στο σιδηροδρομικό δυστύχημα. Έρχονται όμως οι μηχανοδηγοί και αποδομούν τη γραμμή άμυνας της. Μέχρι το 2019 δεν υπήρχε θέμα ασφάλειας στους σιδηροδρόμους.

Όσο και να επιχειρούν τα κανάλια να κάνουν το άσπρο μαύρο υπέρ της κυβέρνησης, τα ντοκουμέντα των μηχανοδηγών και των άλλων σωματείων εργαζομένων του ΟΣΕ αποδεικνύουν ότι το πρόβλημα ασφαλείας στους σιδηροδρόμους δημιουργήθηκε τα τελευταία χρόνια. Τι να κάνουμε τώρα ρε παιδιά. Στον Καραμανλή του Αχιλλέα έστελναν επιστολές κι εξώδικα οι μηχανοδηγοί, όχι στο Σπίρτζη, προειδοποιώντας τον για το μέγα θέμα της ασφάλειας των τρένων.

– στις 27 Απριλίου του 2022, έφτασε στα γραφεία της ΕΡΓΟΣΕ η επιστολή παραίτησης του Χρήστου Κατσιούλη, προέδρου της επιτροπής ETCS, αρμόδιας για τα έργα σηματοδότησης και ασφάλειας στο σιδηροδρομικό δίκτυο. Ο κ. Κατσιούλης είχε καταγγείλει την ύπαρξη σοβαρών τεχνικών θεμάτων στη γραμμή Οινόη – Τιθορέα, τη μη τήρηση των συμβάσεων για βελτιωτικά έργα ενίσχυσης της ασφάλειας των σιδηροδρομικών γραμμών, εκφράζοντας επίσης σοβαρές αμφιβολίες για το εάν οι αρμόδιοι έχουν την απαραίτητη γνώση σε ζητήματα λειτουργίας εξειδικευμένων συστημάτων. “Για να μη δημιουργήσω πρόβλημα στην υλοποίηση των σχεδίων σας, παραιτούμαι από τη θέση του Προέδρου και μέλους της Επιτροπής ETCS επί της γραμμής σύμβασης 10005 και παρακαλώ για την αντικατάστασή μου”, κατέληγε η επιστολή του κ. Κατσιούλη

– στις 31 Οκτωβρίου του 2022, η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης είχε αποστείλει εξώδικο προς τον ΟΣΕ, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, τη Hellenic Train και τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, καταγγέλλοντας την κακή κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου, την έλλειψη συντήρησης και την αδυναμία λειτουργίας των φωτοσημάτων. “Με λύπη/προβληματισμό σας αναφέρουμε, ότι παρά τις διαρκείς επισημάνσεις μας, διαμαρτυρίες μας και πρωτίστως τις συνεχείς εκκλήσεις μας προς αποκατάσταση εντεινόμενων προβλημάτων του σιδηροδρομικού δικτύου, ότι –δυστυχώς- επιβεβαιώθηκαν οι φόβοι τραυματισμών που σας είχαμε εκφράσει. Διαπιστώνουμε διαρκώς την κακή κατάσταση της σιδηροδρομικής υποδομής, την έλλειψη συντήρησης της (που αποδεικνύεται από τις βραδυπορίες που καθημερινά δίνονται στους μηχανοδηγούς),την μη λειτουργία φωτοσημάτων και τηλεδιοίκησης εδώ και πολλά έτη, την μη λειτουργία του συστήματος ETCS (European Traffic Control System– του οποίου η θέση σε λειτουργία προστατεύει έναντι στο ανθρώπινο λάθος) η οποία δεν λειτούργησε ποτέ παρά το γεγονός ότι έχει εγκατασταθεί στις μηχανές!», αναφερόταν αρακτηριστικά στο εξώδικο.

– στις 7 Φεβρουαρίου του 2023 σε ανακοίνωση της η συνδικαλιστική οργάνωση ΔΕΣΚ-Σ (Δημοκρατική Ενωτική Συνδικαλιστική Κίνηση Σιδηροδρόμων) ανέφερε “Είναι πλέον εξοργιστικό αυτά να αποτελούν σχεδόν καθημερινό φαινόμενο και να μην παίρνεται κανένα ουσιαστικό μέτρο, να μη δρομολογείται καμία βελτίωση στην υποδομή και λειτουργία, να μην ελέγχονται οι εμπλεκόμενοι φορείς και να μην αναζητούνται ευθύνες. Το υπουργείο βρίσκει λεφτά για τις διάφορες εργολαβίες, αλλά για να ολοκληρωθούν επιτέλους οι σιδηροδρομικές υποδομές και τα συστήματα ασφαλούς κυκλοφορίας ΟΧΙ! “Έχουν καιρό… κάποια στιγμή θα τελειώσουν. Δεν θα περιμένουμε το δυστύχημα που έρχεται για να τους δούμε να χύνουν κροκοδείλια δάκρυα κάνοντας διαπιστώσεις”.

Ειδικότερα η Πανελλήνια Ενωση Προσωπικού Ελξης (ΠΕΠΕ) καταλόγιζε ευθύνες με όνομα και επώνυμο επί μήνες μέσω εξωδίκων ζητώντας από την Hellenic Train (τότε ΤΡΑΙΝΟΣΕ) και τον υπουργό Υποδομών Κώστα Αχ. Καραμανλή να λάβουν μέτρα και να δώσουν απαντήσεις στα σοβαρά προβλήματα που τελικά οδήγησαν στην τραγωδία.

Με το πρώτο της εξώδικο στις 7 Σεπτεμβρίου 2021, η ΠΕΠΕ διαμαρτυρόταν ζητώντας “την άμεση αποκατάσταση της σιδηροδρομικής υποδομής και της ασφάλειας κυκλοφορίας, η οποία έχει καταστήσει άκρως επικίνδυνη την πραγματοποίηση των δρομολογίων, όπως αποδεικνύεται από τα δύο πολύ σοβαρά πρόσφατα συμβάντα (εκτροχιασμός στις Σέρρες, σύγκρουση αμαξοστοιχίας με μηχάνημα του ΟΣΕ στον Δομοκό)”.

Ακολούθησε άλλο εξώδικο της Ενωσης Μηχανοδηγών στις 8 Μαρτίου 2022. Εκεί η ΠΕΠΕ ζητούσε “την άμεση αποκατάσταση της σιδηροδρομικής υποδομής”, δηλαδή τα συστήματα τηλεδιοίκησης, φωτοσήμανσης, ETCS, τα οποία θα μπορούσαν να είχαν αποτρέψει το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη

Στο πιο πρόσφατο από τα εξώδικα της ΠΕΠΕ (31/10/2022) που απευθύνεται στον Κώστα Καραμανλή και τον ΟΣΕ, οι μηχανοδηγοί επανέρχονται με δραματικές προειδοποιήσεις. “Παρά τις διαρκείς επισημάνσεις μας, διαμαρτυρίες μας και πρωτίστως τις συνεχείς εκκλήσεις μας προς αποκατάσταση εντεινόμενων προβλημάτων του σιδηροδρομικού δικτύου, –δυστυχώς– επιβεβαιώθηκαν οι φόβοι τραυματισμών που σας είχαμε εκφράσει” έγραφαν και τόνιζαν “Διαπιστώνουμε διαρκώς την κακή κατάσταση της σιδηροδρομικής υποδομής, την έλλειψη συντήρησής της (που αποδεικνύεται από τις βραδυπορίες που καθημερινά δίνονται στους μηχανοδηγούς), τη μη λειτουργία φωτοσημάτων και τηλεδιοίκησης εδώ και πολλά έτη, τη μη λειτουργία του συστήματος ETCS (European Traffic Control System – του οποίου η θέση σε λειτουργία προστατεύει απέναντι στο ανθρώπινο λάθος) που δεν λειτούργησε ποτέ παρά το γεγονός ότι έχει εγκατασταθεί στις μηχανές”.

Να σημειωθεί ότι ο πρόεδρος της ΠΕΠΕ και ενεργός μηχανοδηγός Κώστας Γενιδούνιας δεν είχε μείνει στα εξώδικα καθώς είχε ενεργό παρουσία στα social media, καταγγέλλοντας συνεχώς κακές πρακτικές, όπως έγινε πρόσφατα με την τοποθέτηση μπετονένιας γέφυρας κοντά στον Δομοκό, την ώρα που από κάτω της περνούσαν τρένα και κρέμονταν ηλεκτροφόρα καλώδια.

Ωστόσο στου κουφού την πόρτα για τον τέως πλέον υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, ο οποίος αντιμετωπίζε τις καταγγελίες με απαξίωση και αποδιδοντας τις ευθύνες για λάθη και καθυστερήσεις στις προηγούμενες κυβερνήσεις και ιδίως του ΣΥΡΙΖΑ, “γραμμή” την οποία ακολουθεί και το Μαξίμου για να αποφύγει τις τεράστιες πολιτικές, αν όχι και ποινικές, ευθύνες της κυβέρνησης για την τραγωδία στα Τέμπη.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra