fbpx

Οι νέες καταναλωτικές τάσεις στην Κίνα

Η κινεζική μεσαία τάξη συνεχίζει να διευρύνεται – έως το 2030 θα προστεθούν άλλα 80 εκατομμύρια εύποροι καταναλωτές (σχεδόν το 30,71% του πληθυσμού). Παράλληλα, δίνει αυξημένη έμφαση στην ποιότητα και στα επώνυμα προϊόντα, αναζητώντας αξία και αξιοπιστία.

Οι νεότερες γενιές είναι απαιτητικές και ψηφιακά ενημερωμένες, επηρεάζονται από διαδικτυακές τάσεις και επιλέγουν προϊόντα που ταιριάζουν στο ύφος τους. Συνολικά, οι καταναλωτές γίνονται πιο εκλεκτικοί, δίνοντας έμφαση στην ποιότητα και στη διαχρονική αξία.

Η υγεία και η εκπαίδευση παραμένουν κορυφαίες προτεραιότητες. Το 41% των καταναλωτών σχεδιάζει να αυξήσει τις δαπάνες σε προϊόντα ευεξίας και υγείας, ενώ οι οικογένειες συνεχίζουν να επενδύουν σημαντικά στην εκπαίδευση των παιδιών τους σε δύσκολες εποχές.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο κυριαρχεί στην Κίνα – η χώρα πραγματοποιεί σχεδόν το 45% των παγκόσμιων online πωλήσεων. Η ψηφιακή αγοραστική διαδρομή έχει πολλαπλά στάδια από την ενημέρωση έως το μετά την αγορά, που επαναλαμβάνονται κυκλικά. Οι επιχειρήσεις πρέπει να διατηρούν συνεχή παρουσία σε όλα αυτά (από τα social media έως τις πλατφόρμες αγορών) ώστε να επηρεάζουν την τελική απόφαση αγοράς.

Οι ξένες επιχειρήσεις πρέπει να επιδείξουν ευελιξία και καινοτομία, με βαθιά κατανόηση της τοπικής αγοράς. Απαιτείται: Διαρκής αξιολόγηση, ευελιξία, χτίσιμο επωνυμίας, αποτελεσματικό δίκτυο (εφοδιαστική αλυσίδα).

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra