fbpx

Οι νέοι στόχοι της Paperpack

0

«Παρατηρείται διεθνώς μια ανάπτυξη της χάρτινης συσκευασίας σε βάρος του πλαστικού, τάση που κατά τα επόμενα χρόνια αναμένεται να ενταθεί. Αυτό ισχύει και για τα αγροτικά προϊόντα, τα οποία αποτελούν μια πολύ ενδιαφέρουσα αγορά».

Αυτά δήλωσε -απαντώντας σε σχετική ερώτηση- στο πρόσφατο συνέδριο του ΧΑ, ο Ιωάννης Τσουκαρίδης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εισηγμένης Paperpack, εταιρείας που δραστηριοποιείται βιομηχανικά στο χώρο της χάρτινης συσκευασίας.

Πέραν αυτού ο κ. Τσουκαρίδης εστίασε στην ανάπτυξη που έχει σημειώσει η εταιρεία του κατά τα τελευταία χρόνια (στα 161 άτομα σήμερα ο αριθμός των εργαζομένων σε σύγκριση με τα 122 του 2012) και στο μεγάλο επενδυτικό της πρόγραμμα (κυρίως σε μηχανολογικό εξοπλισμό) που αύξησε το μερίδιό της στην εγχώρια αγορά (ηγετική θέση) και που ανέβασε το ύψος των εξαγωγών.

«Οι άμεσες και έμμεσες -μέσω των πελατών μας- εξαγωγές, αποτελούν περίπου το 50% των συνολικών μας πωλήσεων και για το λόγο αυτό η εξάρτηση μας από την ελληνική οικονομία κατά τη διάρκεια της κρίσης δεν ήταν τόσο έντονη» υποστηρίζει ο κ. Τσουκαρίδης, αναφέροντας χαρακτηριστικά το παράδειγμα της εγχώριας φαρμακοβιομηχανίας, του σπουδαιότερου κλάδου στον οποίο απευθύνεται η εταιρεία του: «Ευτυχώς, δεν έχουμε επηρεαστεί από τα γνωστά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος στην Ελλάδα και αυτό συμβαίνει λόγω των εξαγωγών. Έχουμε εκπλαγεί θετικά από τη μεγάλη εξωστρέφεια και δυναμικότητα πολλών ελληνικών φαρμακοβιομηχανιών, που είναι πελάτες μας».

Η Paperpack απευθύνεται σε μια ευρεία σειρά κλάδων της οικονομίας (κυρίως φαρμακοβιομηχανία, τρόφιμα και είδη προσωπικής υγιεινής), διαθέτοντας διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιο πελατών, με τους οποίους οι σχέσεις είναι μακροχρόνιες.

Κατά το πρώτο φετινό εξάμηνο, ο κύκλος εργασιών της Paperpack αυξήθηκε από τα 7,75 στα 8,64 εκατ. ευρώ (τα καθαρά κέρδη διατηρήθηκαν κοντά στο επίπεδο των 500 χιλ. ευρώ), με τη διοίκηση της εταιρείας να αναμένει πως η ανοδική τάση των πωλήσεων θα συνεχιστεί και το 2019.

Στους στόχους της διοίκησης είναι η επέκταση σε νέες αγορές και η αύξηση των απ’ ευθείας εξαγωγών, κίνηση που ευνοείται και από τις υλοποιούμενες επενδύσεις (η μείωση του λειτουργικού κόστους περιορίζει το εμπόδιο του μεταφορικού κόστους).

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra