fbpx

Οι προκλήσεις των marketers είναι η πελατοκεντρικότητα και ο ψηφιακός μετασχηματισμός

0

H πελατοκεντρικότητα και ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι οι βασικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν, μεταξύ άλλων, οι marketers σήμερα στη χώρα μας. Στο συμπέρασμα αυτό κατέληξε η συζήτηση για τα αποτελέσματα του Marketing Barometer 2016, η παρουσίαση του οποίου πραγματοποιήθηκε πρόσφατα σε ειδική εκδήλωση.

Η έρευνα για το 2ο Marketing Barometer διεξήχθη το καλοκαίρι του 2016, με στόχους τη συστηματική διερεύνηση και καταγραφή των τάσεων στο χώρο του Μάρκετινγκ στην Ελλάδα, των στάσεων και των συμπεριφορών των στελεχών Μάρκετινγκ και τη βελτίωση της αξίας που προσφέρει το Μάρκετινγκ στις Επιχειρήσεις και στην Κοινωνία. Πρόκειται για μια ερευνητική προσπάθεια βαθύτερης κατανόησης του κλάδου και των εξελίξεων στον χώρο του Μάρκετινγκ από το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) της Ελληνικής Εταιρίας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) και την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ (ΕΛ.Α.Μ.).
Η έρευνα ανίχνευσε τους εξής άξονες: Δυναμική Αγοράς. Επιχειρησιακή Στρατηγική. Επικέντρωση στον Πελάτη/Καταναλωτή. Προϋπολογισμοί Μάρκετινγκ. Ψηφιακό Μάρκετινγκ. Οργάνωση Μάρκετινγκ. Ηγεσία Μάρκετινγκ. Απόδοση Δραστηριοτήτων Μάρκετινγκ.

Τα βασικά συμπεράσματα που προέκυψαν από το Marketing Barometer 2016 είναι τα εξής:

Τα στελέχη Μάρκετινγκ είναι περισσότερο αισιόδοξα για την πορεία της επιχείρησής τους – για την ελληνική οικονομία είναι περισσότερο απαισιόδοξα και από το 2015
Η τριάδα των στρατηγικών επιλογών είναι η προσπάθεια της επιχείρησης να αναπτυχθεί με δικά της μέσα, η μείωση κόστους και η αναζήτηση συνεργασιών
Το «Κτίσιμο της επωνυμίας – Brand» αποτελεί την κυρίαρχη επιλογή με συνακόλουθες την εστίαση στην «Καινοτομία» και στην «Ενδυνάμωση των Σχέσεων Εμπιστοσύνης με τους Πελάτες»
Ο Προϋπολογισμός Μάρκετινγκ έχει μειωθεί συγκριτικά με το 2015
Τα Παραδοσιακά Διαφημιστικά Μέσα παραμένουν στην κορυφή της κατανομής του προϋπολογισμού και την τριάδα συμπληρώνουν τα Ψηφιακά Μέσα και οι Προωθητικές Ενέργειες
Digital Marketing και Προωθητικές ενέργειες έχουν παρουσιάσει την μεγαλύτερη αύξηση σε σχέση με το 2015
Η Διαμόρφωση της ιστοσελίδας της επιχείρησης, η διαχείριση των Κοινωνικών Δικτύων και η Ψηφιακή Διαφήμιση είναι η τριπλέτα με την μεγαλύτερη απορρόφηση του προϋπολογισμού για Digital Marketing
Οι τρεις προσκλήσεις του Μάρκετινγκ στα κοινωνικά δίκτυα είναι: Ανάπτυξη Social Media Portfolio. Μέτρηση της Αποτελεσματικότητας. Αναζήτηση και Προσέλκυση Υποψήφιων Πελατών
Συνεχίζουν τα Στελέχη Μάρκετινγκ να έχουν την ευθύνη κυρίως για την επικοινωνία και το Branding.
Μεγαλύτερο Προϋπολογισμό Μάρκετινγκ, περισσότερη Ευελιξία και Εκπαίδευση σε Ψηφιακά Μέσα είναι αυτά που αναζητούν τα στελέχη Μάρκετινγκ για να μπορούν να είναι πιο αποτελεσματικά.

H πελατοκεντρικότητα και ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι οι βασικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν, μεταξύ άλλων, οι marketers σήμερα στη χώρα μας. Στο συμπέρασμα αυτό κατέληξε η συζήτηση για τα αποτελέσματα του Marketing Barometer 2016, η παρουσίαση του οποίου πραγματοποιήθηκε πρόσφατα σε ειδική εκδήλωση.

Η έρευνα για το 2ο Marketing Barometer διεξήχθη το καλοκαίρι του 2016, με στόχους τη συστηματική διερεύνηση και καταγραφή των τάσεων στο χώρο του Μάρκετινγκ στην Ελλάδα, των στάσεων και των συμπεριφορών των στελεχών Μάρκετινγκ και τη βελτίωση της αξίας που προσφέρει το Μάρκετινγκ στις Επιχειρήσεις και στην Κοινωνία. Πρόκειται για μια ερευνητική προσπάθεια βαθύτερης κατανόησης του κλάδου και των εξελίξεων στον χώρο του Μάρκετινγκ από το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) της Ελληνικής Εταιρίας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) και την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ (ΕΛ.Α.Μ.).
Η έρευνα ανίχνευσε τους εξής άξονες: Δυναμική Αγοράς. Επιχειρησιακή Στρατηγική. Επικέντρωση στον Πελάτη/Καταναλωτή. Προϋπολογισμοί Μάρκετινγκ. Ψηφιακό Μάρκετινγκ. Οργάνωση Μάρκετινγκ. Ηγεσία Μάρκετινγκ. Απόδοση Δραστηριοτήτων Μάρκετινγκ.

Τα βασικά συμπεράσματα που προέκυψαν από το Marketing Barometer 2016 είναι τα εξής:
Τα στελέχη Μάρκετινγκ είναι περισσότερο αισιόδοξα για την πορεία της επιχείρησής τους – για την ελληνική οικονομία είναι περισσότερο απαισιόδοξα και από το 2015
Η τριάδα των στρατηγικών επιλογών είναι η προσπάθεια της επιχείρησης να αναπτυχθεί με δικά της μέσα, η μείωση κόστους και η αναζήτηση συνεργασιών
Το «Κτίσιμο της επωνυμίας – Brand» αποτελεί την κυρίαρχη επιλογή με συνακόλουθες την εστίαση στην «Καινοτομία» και στην «Ενδυνάμωση των Σχέσεων Εμπιστοσύνης με τους Πελάτες»
Ο Προϋπολογισμός Μάρκετινγκ έχει μειωθεί συγκριτικά με το 2015
Τα Παραδοσιακά Διαφημιστικά Μέσα παραμένουν στην κορυφή της κατανομής του προϋπολογισμού και την τριάδα συμπληρώνουν τα Ψηφιακά Μέσα και οι Προωθητικές Ενέργειες
Digital Marketing και Προωθητικές ενέργειες έχουν παρουσιάσει την μεγαλύτερη αύξηση σε σχέση με το 2015
Η Διαμόρφωση της ιστοσελίδας της επιχείρησης, η διαχείριση των Κοινωνικών Δικτύων και η Ψηφιακή Διαφήμιση είναι η τριπλέτα με την μεγαλύτερη απορρόφηση του προϋπολογισμού για Digital Marketing
Οι τρεις προσκλήσεις του Μάρκετινγκ στα κοινωνικά δίκτυα είναι: Ανάπτυξη Social Media Portfolio. Μέτρηση της Αποτελεσματικότητας. Αναζήτηση και Προσέλκυση Υποψήφιων Πελατών
Συνεχίζουν τα Στελέχη Μάρκετινγκ να έχουν την ευθύνη κυρίως για την επικοινωνία και το Branding.
Μεγαλύτερο Προϋπολογισμό Μάρκετινγκ, περισσότερη Ευελιξία και Εκπαίδευση σε Ψηφιακά Μέσα είναι αυτά που αναζητούν τα στελέχη Μάρκετινγκ για να μπορούν να είναι πιο αποτελεσματικά.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra