Οι ταμειακές μηχανές στη νέα εποχή του cloud
Όλοι ξέρουμε τις ταμειακές μηχανές που χρησιμοποιούν τα καταστήματα για την έκδοση των αποδείξεων τους. Είναι τα τελευταία απολιθώματα μιας εποχής που η τηλεόραση ήταν ασπρόμαυρη, δεν υπήρχε internet και η κατανάλωση ρεύματος και χαρτιού δεν έπαιζε κανένα ρόλο.
Πλέον όμως τα δεδομένα άλλαξαν.
Η πρώτη ταμειακή μηχανή για κινητό android ή tablet είναι πλέον πραγματικότητα.
Η Smartcashier (www.smartcashier.gr) είναι μια εφαρμογή που καλύπτει όχι μόνο όλες τις λειτουργίες μιας ταμειακής μηχανής αλλά πολύ περισσότερα.
Οι επιχειρηματίες μπορούν να εκδίδουν αποδείξεις λιανικής πώλησης, αποδείξεις παροχής υπηρεσίας και ταυτόχρονα να χρησιμοποιούν την ίδια συσκευή για πληρωμές με κάρτες, χωρίς να χρειάζονται τραπεζικό POS.
Επίσης η smartcashier μπορεί να συνδέεται με συστήματα online παραγγελιοληψίας, με αρχείο ειδών, αλλά και με λογιστικά προγράμματα, ώστε ο λογιστής να μην χρειάζεται να καταχωρεί τις πωλήσεις.
Συνδυάζεται εξαιρετικά με λύσεις πληρωμών, όπως η MyPOS, η Viva, η SumUp αλλά και νέες υλοποιήσεις που είναι σε εξέλιξη.
Θα είναι έτοιμο ακόμα και για επερχόμενες απαιτήσεις, όπως η ψηφιακή κάρτα εργαζομένου που θα πρέπει να συνδέεται με την ΕΡΓΑΝΗ.
Η συνεργασία με κορυφαίο πάροχο ηλεκτρονικής τιμολόγησης, εγγυάται την απρόσκοπτη λειτουργία του συστήματος, όπου σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο τα παραστατικά έχουν ενημερώσει τnν υπηρεσία MyData της ΑΑΔΕ.
Η πρώτη πράσινη ταμειακή μηχανή δίνει τη δυνατότητα αποστολής της απόδειξης στον πελάτη με τη χρήση qrcode, email ή sms ελαχιστοποιώντας έτσι τη χρήση χαρτιού και την κατανάλωση ρεύματος, με όφελος που μπορεί να ξεπεράσει τα 15 ευρώ το μήνα, ανάλογα με τον αριθμό των αποδείξεων.
Απελευθερώνει επίσης τον πωλητή από ένα σταθερό σημείο πώλησης αφού μπορεί με ένα φορητό Bluetooth εκτυπωτή να κάνει συναλλαγές οπουδήποτε.
Με εύκολη εγκατάσταση σε 4 απλά βήματα, έκδοσης απόδειξης και καταχώρηση online σε εκατοστά του δευτερολέπτου και ασφαλή αποθήκευση αποδείξεων για 5 χρόνια, η smartcashier είναι η τέλεια λύση για κάθε επιχειρηματία.
Με ελάχιστο κόστος σε σχέση με τις ταμειακές μηχανές, δίνει την δυνατότητα σε κάθε επιχείρηση με μια μικρή μηνιαία συνδρομή να ξεκινήσει να λειτουργεί χωρίς να αγοράσει μηχανήματα.
Η συνδρομή είναι 9 ευρώ το μήνα , καθιστώντας έτσι τη λύση βατή σε οποιονδήποτε. Αγοράζοντας επίσης ένα πακέτο τιμολόγησης από τον Πάροχο Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης που ταιριάζει με τις ανάγκες του, είναι έτοιμος να ξεκινήσει άμεσα την λειτουργία της επιχείρησής του με κόστος που μπορεί να είναι και χαμηλότερο από 150 ευρώ.
Δεν υπάρχει πλέον κόστος αναβάθμισης, αλλαγής ΦΠΑ, λήξης αδειών και κόστος συντήρησης. Μπαίνει τέλος στην καθημερινή έκδοση Ζ, στην αρχειοθέτηση και τη διατήρηση φορολογικών μνημών.
Η νέα εποχή είναι εδώ.
Για πιο πολλές πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε το site www.smartcashier.gr ή να επικοινωνήσετε στο 201 3004011.
Πολύ ενδιαφέρον άρθρο.
Δεν είχα ξαναδεί τέτοια λύση