Όλες οι πληροφορίες για το Cupra Tavascan
Η Cupra, ως νεόκοπη εταιρεία, έπρεπε να κάνει κάτι εντυπωσιακό για να διακριθεί και να βρει τη θέση της μεταξύ των υπόλοιπων αυτοκινητοβιομηχανιών. Η παρουσίαση του Tavascan ήταν μια ενδιαφέρουσα επιχειρηματική κίνηση, ένα μήνυμα για το τι θέλει και τι θα δύναται να πράξει η ισπανική εταιρεία.
Πριν από λίγους μήνες, ο κ. Wayne Griffiths, Πρόεδρος της Seat και της Cupra και Διευθύνων Σύμβουλος της δεύτερης, ανακοίνωσε ότι το αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο θα μπει τελικά σε διαδικασία παραγωγής.
Τα λόγια του επιβεβαιώνουν και τα επίσημα σχέδια που κατέθεσε η Cupra για την κατοχύρωση των δικαιωμάτων του αυτοκινήτου. Σε αυτά, μπορούμε να δούμε τις λεπτομέρειες του αμαξώματος που θα έχει το Tavascan στην έκδοση παραγωγής του. Βάσει αυτών, στο εμπρός μέρος έχουν επανασχεδιαστεί τα φώτα, η γρίλια της μάσκας και ο προφυλακτήρας, σε σχέση με αυτά του πρωτότυπου οχήματος. Το ύψος του καπό παραμένει σχετικά χαμηλά, ενώ έχει διατηρηθεί το (φωτιζόμενο, κατά τα φαινόμενα) λογότυπο της εταιρείας στην άκρη αυτού.
Στο πλάι, διακρίνονται η αλλαγή των εξωτερικών καθρεφτών με μεγαλύτερους και πιο χρηστικούς για τον οδηγό, οι εξωτερικές χειρολαβές όπως και η απουσία των διαμορφωμένων αεραγωγών στα μαρσπιέ.
Στα σκίτσα που συνοδεύουν την αίτηση καταχώρησης της πατέντας βλέπουμε επίσης ότι στο πίσω μέρος, έχει αφαιρεθεί η αεροτομή που ήταν διαμορφωμένη στην άκρη της οροφής τού πρωτότυπου, τα εκεί φώτα είναι μεγαλύτερα, συγκριτικά, αλλά έχει διατηρηθεί η φωτεινή LED λωρίδα που τα ενώνει και έχει επανασχεδιαστεί ο πίσω προφυλακτήρας.
Όπως ανακοινώθηκε από την Cupra, το Tavascan θα βασιστεί στην πλατφόρμα «MEB» του Ομίλου Volkswagen. Η παραγωγή του αναμένεται να ξεκινήσει εντός του 2024 και θα είναι το δεύτερο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο παραγωγής της ισπανικής εταιρείας, μετά το Born.
Θα διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, οι οποίοι θα αποδίδουν 306 ίππους, συνδυαστικά, και θα επιταχύνουν (το Tavascan) από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,5 δευτερόλεπτα. Τέλος, οι μπαταρίες του θα είναι ενεργειακής χωρητικότητας 77 kWh και θα δίνουν μέγιστη θεωρητική αυτονομία 450 χλμ.