ΟΛΘ: Ο ενισχυμένος Σαββίδης και τα σχέδια της επόμενης ημέρας
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα τεκταινόμενα στον ΟΛΘ επιδεικνύει η πλευρά Σαββίδη, επιθυμώντας να αυξήσει ακόμα περισσότερο το ποσοστό της.
Είναι χαρακτηριστικό ότι από τον Φεβρουάριο, οπότε και έγινε η εξαγορά από τους Γερμανούς, υπάρχει έντονη κινητικότητα για τα δρώμενα στην εισηγμένη, η οποία κορυφώθηκε τις προηγούμενες ημέρες, μετά και από την αύξηση του ποσοστού της Belterra σε 68,88% και μετά τη δημόσια πρόταση που ξεκίνησε στα τέλη του Ιουλίου.
Με ακόμα μεγαλύτερη παρουσία στην εταιρία, η πλευρά Σαββίδη βρίσκεται σε προνομιακή θέση προκειμένου να μπορέσει να υλοποιήσει σχεδιασμούς που έχουν να κάνουν με τις μεταφορές και τα logistics, σε μια περίοδο που μοιάζει καλύτερη από την αντίστοιχη του 2020.
Σε αυτό το πλαίσιο κινείται και η ισχυροποίηση του προσανατολισμού της εισηγμένης στον κλάδο των αποθηκευτικών χώρων και των logistics, με την πρόσφατη κλήση στους υποψηφίους ενδιαφερόμενους -Έλληνες και ξένους- να καταθέσουν προτάσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την αξιοποίηση των υφιστάμενων κτιριακών εγκαταστάσεών της εντός της χερσαίας ζώνης του λιμανιού, αλλά και αυτών που σκοπεύει να δημιουργήσει.
Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, οι νέες εγκαταστάσεις που σκοπεύει να δημιουργήσει η εταιρία θα αφορούν σε χώρους αποθήκευσης -μεταξύ άλλων- ξηρού φορτίου, υγρού φορτίου, και ψυχόμενων/Reefer, παροχής υπηρεσιών logistics προς τρίτους (3PL) και κέντρου διανομής αποθηκευτικής χρήσης.
Η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος της ΟΛΘ έχει, ήδη, κοινοποιηθεί στους πελάτες και συνεργάτες της στα Βαλκάνια, οι οποίοι ήδη χρησιμοποιούν το λιμάνι της Θεσσαλονίκης για τη διαμετακόμιση των φορτίων τους.
Αξίζει να σημειωθεί ότι μετά από ένα δύσκολο 2020, το 2021, ο ΟΛΘ φαίνεται πως προχωρά σε καλύτερο έδαφος, χωρίς βέβαια να σταματούν οι επιπτώσεις της πανδημίας για την εισηγμένη σε όλα τα επίπεδα οικονομικής δραστηριότητας.
Είναι χαρακτηριστικό ότι η διακίνηση φορτίων του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων το πρώτο τρίμηνο του 2021 σημείωσε ήπια αύξηση κατά 2,6% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2020, ενώ η διακίνηση του Σταθμού Συμβατικού φορτίου μειώθηκε κατά 7,6%, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του πρώτου τριμήνου του 2020.
Την ίδια στιγμή, είναι σημαντικό το γεγονός ότι η διοίκηση της εισηγμένης εξακολουθεί να εκφράζει θετική πρόθεση για την συνολική διακίνηση φορτίων για το σύνολο του 2021 και σύμφωνα με πληροφορίες της Voice, το δεύτερο εξάμηνο του 2021 αναμένεται να αποφέρει βελτιωμένους όγκους διακίνησης φορτίων, όταν τα αποτελέσματα της πανδημίας αρχίσουν να υποχωρούν.