ΟΛΘ: Σε εξέλιξη οι επενδύσεις, οριακά βελτιωμένη η εκκίνηση του 2021
Μετά από ένα δύσκολο 2020, το 2021 φαίνεται πως προχωρά σε καλύτερο έδαφος, χωρίς βέβαια να σταματούν οι επιπτώσεις της πανδημίας για την εισηγμένη σε όλα τα επίπεδα οικονομικής δραστηριότητας.
Φαίνεται, όμως, πως αυτή η χρονιά θα είναι αρκετά πιο βελτιωμένη σε σχέση με την προηγούμενη, την ώρα που συνεχίζεται και το επενδυτικό πλάνο της εταιρίας.
Είναι χαρακτηριστικό ότι η διακίνηση φορτίων του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων το πρώτο τρίμηνο του 2021 σημείωσε ήπια αύξηση κατά 2,6% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2020, ενώ η διακίνηση του Σταθμού Συμβατικού φορτίου μειώθηκε κατά 7,6%, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του πρώτου τριμήνου του 2020.
Την ίδια στιγμή, είναι σημαντικό το γεγονός ότι η διοίκηση της εισηγμένης εξακολουθεί να εκφράζει θετική πρόθεση για την συνολική διακίνηση φορτίων για το σύνολο του 2021 και σύμφωνα με πληροφορίες της Voice, το δεύτερο εξάμηνο του 2021 αναμένεται να αποφέρει βελτιωμένους όγκους διακίνησης φορτίων, όταν τα αποτελέσματα της πανδημίας αρχίσουν να υποχωρούν.
Εξάλλου, αναφορικά με το πρόγραμμα κεφαλαιουχικών δαπανών, η ΟΛΘ Α.Ε ολοκλήρωσε επενδύσεις ύψους € 8,1 εκατ. το 2020, περίπου € 11 εκατ. εντός του 2021, ενώ άλλα € 25 εκατ. αναμένεται να εκτελεστούν κατά τη διάρκεια του 2021, μια ικανοποιητική απόδοση προς την σταδιακή επίτευξη των στρατηγικών στόχων της.
Ενδεικτική της διάθεσης γενικότερης ενίσχυσης του λιμένος ήταν και η εγκατάσταση προ μερικών μηνών δύο νέων μηχανημάτων συνολικού ύψους 15, 6 εκατ. ευρώ, με μέγιστη ανυψωτική ικανότητα 65 τόνων και 50 τόνων σε διπλή και σε μονή φόρτωση αντίστοιχα.
Πρόκειται για δύο ειδικά σχεδιασμένες Γερανογεφυρών για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης με σκοπό την περαιτέρω αύξηση του ανταγωνιστικού της γεωγραφικού πλεονεκτήματος για συνδυασμένες μεταφορές προς και από την Νοτιοανατολική Ευρώπη.
Μάλιστα, με την απόκτηση του νέου τεχνολογικού εξοπλισμού ο ΟΛΘ θα έχει την δυνατότητα της απευθείας εξυπηρέτησης πλοίων κύριων γραμμών παρέχοντας ανταγωνιστικές υπηρεσίες