fbpx

Ολυμπιακή Ζυθοποιία: Αυτές είναι οι φετινές τάσεις για την κατανάλωση μπύρας

0

Η τάση της κατανάλωσης μπύρας σε μικρά καταστήματα παρουσιάστηκε στο Convenience Retailing Conference που πραγματοποιήθηκε την Τέταρτη, 30 Ιανουαρίου 2019, στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza, με την παρουσία στελεχών λιανεμπορίου και προμηθευτών που δραστηριοποιούνται στον τομέα των μικρών σημείων πώλησης.

Σύμφωνα με τον Βασίλη Φιλίππου, Insights & Innovation Manager της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, τα στοιχεία που προσδιορίζουν τη συγκεκριμένη τυπολογία καταστημάτων (μέγεθος, εμπορευόμενα είδη κλπ.) και στον εκτιμώμενο αριθμό των σημείων που δύναται να καταμετρηθούν ανέρχονται σε 30.400 καταστήματα.

Εκτός αυτών, ωστόσο, υπάρχει μια πληθώρα «αχαρτογράφητων» ακόμα καταστημάτων (π.χ. εποχιακά καταστήματα σε τουριστικές περιοχές, κάβες, καταστήματα σε πρατήρια βενζίνης, αυτόματα μηχανήματα κλπ.), τα οποία κάλλιστα θα μπορούσαν να θεωρηθούν convenience stores και η συνεισφορά τους στις πωλήσεις κάποιων κατηγοριών είναι σημαντική.

Ειδικότερα, για την αγορά της μπύρας, ο Β. Φιλίππου ανέφερε ότι από τις συνολικές πωλήσεις της ζεστής αγοράς, το 36% περίπου προέρχεται από τα μικρά σημεία λιανικής πώλησης, όπου αν συνυπολογιστούν και τα «αχαρτογράφητα» καταστήματα το ποσοστό μπορεί να φτάσει ή και να ξεπεράσει το 50%.Σημαντικό ρόλο στη δυναμική αυτών των καταστημάτων – ιδίως των εποχιακών – διαδραματίζει ο διαρκώς αυξανόμενος αριθμός των τουριστών.

Οι καταναλωτές που επιλέγουν το convenience trade για την κατηγορία της μπύρας είναι συνήθως νεότεροι σε ηλικία (έως 35 ετών), με βασικά κριτήρια επιλογής αγοράς την εγγύτητα της τοποθεσίας του σημεία και την «κατάλληλη θερμοκρασία» του προϊόντος. Η πλειοψηφία των καταναλωτών αγοράζει μπύρα από τα μικρά σημεία για άμεση κατανάλωση, είτε με φίλους είτε με την οικογένειά τους, επιβεβαιώνοντας για άλλη μία φορά το ότι η μπύρα είναι το κατεξοχήν ποτό της παρέας και συντροφικότητας ενηλίκων.

Ο Β. Φιλίππου τόνισε, τέλος, την ανάγκη για εξορθολογισμό και βελτίωση του κωδικολογίου της μπύρας στα μικρά σημεία λιανικής πώλησης, ώστε οι καταναλωτές να βρίσκουν εύκολα αυτό ακριβώς που ψάχνουν, προσθέτοντας έτσι έναν επιπλέον λόγο για να τα επισκεφτεί κάποιος και αυξάνοντας με αυτό τον τρόπο τον τζίρο τους και την κατανάλωση.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra