ΟΠΑΠ: Αύξηση 4,9% των GGR στο α’ τρίμηνο
Στα 549,7 εκατ. ευρώ ανήλθαν τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) α’ τριμήνου 2024 του ΟΠΑ[, αυξημένα κατά 4,2% σε ετήσια βάση (α’ τρίμηνο 2023: €527,4εκ.) λόγω της σημαντικής ανάπτυξης του online.
Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) α’ τριμήνου 2024 μειώθηκαν κατά 3,1% σε ετήσια βάση στα €190,3εκ. (α’ τρίμηνο 2023: €196,5εκ.) ή κατά 2,5% σε συγκρίσιμη βάση, λόγω των υψηλότερων λειτουργικών εξόδων, και πιο συγκεκριμένα κυρίως λόγω της εμπροσθοβαρούς επιβάρυνσης των εξόδων μάρκετινγκ, για την υποστήριξη της πρόσφατης έναρξης του Eurojackpot και της ανανέωσης του Λόττο και του Τζόκερ. Το περιθώριο EBITDA παρέμεινε στα υψηλά επίπεδα του 35%.
Τα καθαρά κέρδη το α’ τρίμηνο 2024 ανήλθαν σε €113,3εκ. (α’ τρίμηνο 2023: €118,0εκ.), μειωμένα κατά 3,9% σε ετήσια βάση ή κατά 2,4% σε συγκρίσιμη βάση.
Ισχυρή ταμειακή θέση με το δείκτη Καθαρού Δανεισμού/LTM EBITDA να διαμορφώνεται στο 0,14x (0,18x συμπεριλαμβανομένων των μισθώσεων).
Ολοκλήρωση της ανανέωσης των παιχνιδιών κληρώσεων (Τζόκερ & Λόττο) και επιτυχής έναρξης του Eurojackpot.
Συνεχής εστίαση στην προσφορά καινοτόμων προτάσεων με την ενίσχυση του online, μέσω της δημιουργίας νέων προγραμμάτων loyalty, με παράλληλη βελτίωση της ψηφιακής εμπειρίας των πελατών μας στην επίγεια δραστηριότητα (retail).