fbpx

ΟΠΑΠ: Προτεραιότητα η ψηφιοποίηση του δικτύου καταστημάτων του

0 82

Η ψηφιοποίηση του retail δικτύου βρίσκεται ψηλά στην ιεράρχηση των προτεραιοτήτων του ΟΠΑΠ, ο οποίος συνεχίζει τις επενδύσεις που θα προωθήσουν τη ψηφιακή εμπειρία στα φυσικά καταστήματα. Έτσι, λοιπόν, ένα μέρος από τα συνολικά 20 με 25 εκατ. ευρώ που έχει προβλέψει να επενδύσει για την τρέχουσα οικονομική χρήση, θα κατευθυνθεί για την αναβάθμιση της retail εμπειρίας και της ψηφιοποίησης.

“Επιδιώκουμε την προώθηση μιας πλήρως ψηφιακής εμπειρίας χωρίς τη χρήση χαρτιών και μετρητών στα καταστήματα ΟΠΑΠ. Έτσι, ο πελάτης θα μπορεί να χαίρεται το παιχνίδι αντί να συμπληρώνει απλά δελτία”, ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εισηγμένης, Γιαν Κάρας στο πλαίσιο της ετήσιας γενικής συνέλευσης. Σε αυτή την κατεύθυνση σημαντικό ρόλο αναμένεται να διαδραματίσει το λανσάρισμα της νέας εφαρμογής Opap store, η οποία θα ξεκινήσει να λειτουργεί μέσα στο επόμενο διάστημα.

“Είμαστε περήφανοι για τις αντοχές και την ισχυρή ανάκαμψη του επίγειου δικτύου μας από την πανδημία”, επεσήμανε ο κ. Κάρας και συνέχισε λέγοντας: “Χάρη στις πελατοκεντρικές πρωτοβουλίες μας και τις εμπορικές μας δράσεις το δίκτυο του ΟΠΑΠ συνέχισε να αποτελεί σημείο αναφοράς στη διασκέδαση ακόμη και εν μέσω αυστηρών υγειονομικών μέτρων για τον περιορισμό της Covid”.

Παράλληλα, η διοίκηση στοχεύει να ενισχύσει την online παρουσία της εισηγμένης μέσα από πιο διασκεδαστικές και προσωποποιημένες προτάσεις καθώς και μέσα από αναβαθμισμένα ψηφιακά assets και ολοκληρωμένες προωθητικές ενέργειες και CRM δράσεις. “Η στρατηγική μας αποδίδει ξεκάθαρα. Οι δραστηριότητες του ΟΠΑΠ καταγράφουν ιστορικά υψηλά τόσο σε ενεργούς πελάτες και έσοδα ενώ η Stoiximan συνεχίζει να σημειώνει σημαντική ανάπτυξη”, ανέφερε ο κ. Κάρας. Να σημειωθεί ότι ο ΟΠΑΠ, από τον Αύγουστο του 2021, οπότε ξεκίνησε να ισχύει η νέα νομοθεσία και εισήλθαν στην αγορά καινούργιοι παίκτες, κατάφερε να διπλασιάσει το μερίδιό του στο διαδίκτυο από 3% στο 6%, λανσάροντας παράλληλα live καζίνο ενώ πλέον από κοινού με την Stoiximan, ο όμιλος κατέχει μερίδιο 50% στον εγχώριο κλάδο των διαδικτυακών τυχερών παιγνίων.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More