ΟΠΑΠ: Τι δήλωσε ο Jan Karas (CEO) στους αναλυτές και το τζακ Ποτ του Τζόκερ
Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΠΑΠ κ. Jan Karas, η επιτυχής υλοποίηση της στρατηγικής της εταιρείας αντικατοπτρίζεται τόσο στις ισχυρές οικονομικές επιδόσεις της, όσο και στις αναβαθμισμένες προτάσεις της, οι οποίες έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα την περαιτέρω ανάπτυξη και την ενίσχυση της εμπειρίας διασκέδασης των πελατών.
Το μεγάλο Τζακ ποτ του Joker έφερε κόσμο
Όπως σημείωσε ο κ. Karas, η κορυφαία εξέλιξη του τριμήνου ήταν το μεγάλο τζακ ποτ του ΤΖΟΚΕΡ, το δεύτερο μεγαλύτερο στην ιστορία του παιχνιδιού, το οποίο οδήγησε σε αυξημένη δραστηριότητα τόσο στο retail, όσο και στο online κανάλι, καθώς και σε αυξημένη επισκεψιμότητα στα καταστήματα ΟΠΑΠ
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ τόνισε ότι η εταιρεία θα «χτίσει» πάνω σε αυτή την επιτυχία και θα ενισχύει τη συνολική εμπειρία του πελάτη.
Επιπλέον, η διοίκηση του οργανισμού αναφέρθηκε στις προωθητικές ενέργειες Eurojackpot Extra και ΤΖΟΚΕΡ Extra, που λανσαρίστηκαν πρόσφατα και απέδωσαν ενθαρρυντικά αποτελέσματα, καθώς και στο νέο παιχνίδι μηνιαίων καταβολών ΣΚΡΑΤΣ «24 Μήνες Τύχη», που έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον των πελατών.
Το OPAP Store App, ο βασικός πυλώνας για την ψηφιοποίηση του retail καναλιού της εταιρείας, και το πρόγραμμα loyalty ΟΠΑΠ. Οι επιβραβεύσεις συνέχισαν να σημειώνουν αυξανόμενα επίπεδα αλληλεπίδρασης με τους πελάτες, προσθέτοντας αξία στις retail προϊοντικές προτάσεις της εταιρείας.