Opel: Ο Κλοπ πρωταγωνιστεί στην καμπάνια για τα Corsa
Tα νέα Opel Corsa και Corsa-e βρέθηκαν ήδη στο επίκεντρο της προσοχής στο φετινό Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (IAA).
Χαρισματικός, αξιαγάπητος και διασκεδαστικός, ο Γιούργκεν Κλοπ διαμορφώνει την εικόνα της μάρκας Opel εδώ και επτά χρόνια. Έχει πρωταγωνιστήσει σε περισσότερες από 20 Γερμανικές και διεθνείς τηλεοπτικές καμπάνιες της Opel. Επίσης έχει λειτουργήσει ως εμπνευστής για εργαζόμενους και διανομείς, και ως προσκεκλημένος – δίνοντας συνεντεύξεις σε διάφορες εκδηλώσεις. Η κατασκευάστρια εταιρεία αυτοκινήτων και ο νικητής του Champions League 2019 επεκτείνουν τώρα τη συνεργασία τους μακροπρόθεσμα.
«Το νέο Corsa είναι το καλύτερα προετοιμασμένο για το μέλλον Γερμανικό μικρό αυτοκίνητο» δήλωσε ο διευθυντής μάρκετινγκ, Tobias Gubitz. «Υπερπλήρες σε κορυφαίες τεχνολογίες, με αποκορύφωμα το πλήρως ηλεκτρικό Corsa-e. Ταυτόχρονα είναι και πολύ fun να το οδηγείς. Και αυτό το μήνυμα είναι ξεκάθαρο.»
Νέα Opel Corsa και Corsa-e: fun to drive
Στο βίντεο της καμπάνιας – που ξεκινά με το Corsa-e – όλοι μιλούν για ηλεκτροκίνηση, το μέλλον του αυτοκινήτου και τις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων1. Αλλά αυτό δεν είναι αρκετό για τον Jürgen Klopp. Στη θεωρία όλα είναι τέλεια, αλλά το σημαντικότερο είναι η απόλαυση πίσω από το τιμόνι. Και μπορείς να δεις το πόσο απολαμβάνει ο προπονητής της Liverpool την οδήγηση του Corsa-e στις νέες τηλεοπτικές διαφημίσεις.
«Σίγουρα ανήκω στους υποψήφιους πελάτες του Corsa-e,» σχολιάζει ο Γιούργκεν Κλοπ.
Το ηλεκτρικό Corsa είναι ιδανικό για τις καθημερινές μετακινήσεις του από το σπίτι στο προπονητικό κέντρο, στο Anfield ή το αεροδρόμιο. «Ένα θαυμάσιο αυτοκίνητο από κάθε άποψη – η Opel έχει κάνει πραγματικά καλή δουλειά.» Με τη μπαταρία των 50kWh, το πεντάθυρο 100kW (136hp) μπορεί να διανύσει μέχρι 330 χλμ. με μία φόρτιση της μπαταρίας (WLTP2). Για τον Κλοπ, αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται να φορτίζει τη μπαταρία μόνο μία φορά την εβδομάδα.
Οι τηλεοπτικές διαφημίσεις του Corsa-e TV είναι η αρχή, αλλά σύντομα θα ακολουθήσουν περισσότερα σποτάκια για το Corsa με ζωηρούς και αποδοτικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης (βενζίνης & πετρελαίου) – άλλωστε η κάθε έκδοση είναι γεμάτη από προηγμένες τεχνολογίες, ανεξαρτήτως κινητήρα. Όπως το νέο Corsa, τα σποτάκια είναι επίσης πρωτοποριακά λόγω τεχνολογίας CGI (computer generated imagery – δημιουργία τρισδιάστατης εικόνας μέσω υπολογιστή) και προηγμένων τεχνικών κινηματογράφησης.
Την καμπάνια 3600, που προάγει την υπευθυνότητα αλλά και την απόλαυση πίσω από το τιμόνι, υπογράφει το πρακτορείο “Velocity McCann” από τη Φρανκφούρτη.
Βίντεο με “Backstage σκηνές” δείχνουν ακόμα πιο παραστατικά πόσο απολαυστικά ήταν τα γυρίσματα για τον Jürgen Klopp και το τηλεοπτικό συνεργείο. Οι τηλεοπτικές διαφημίσεις πλαισιώνονται από έντυπες διαφημίσεις και αναρτήσεις στα social media σχετικά με το νέο Corsa, το οποίο κάνει το ντεμπούτο του στις εκθέσεις των Γερμανών διανομέων (με αποδοτικούς, θερμικούς κινητήρες) στο τέλος Νοεμβρίου (στην Ελλάδα).
Opel goes electric: ηλεκτρικές εκδόσεις για όλα τα μοντέλα μέχρι το 2024
Όλες οι εκδόσεις του Opel Corsa, με συμβατικούς κινητήρες ή ηλεκτροκινητήρα, διατίθενται ήδη για παραγγελία.
Το Corsa-e και το τετρακίνητο Grandland X Hybrid4 (κατανάλωση καυσίμου WLTP3: 1,4-1,3 l/100 km, 32-29 g/km CO2, NEDC4: 1,6-1,5 l/100 km, 36-34 g/km CO2, σταθμισμένη, στο μικτό κύκλο) πρωτοστατούν στην ηλεκτρική επέλαση της Opel. Όλα τα μοντέλα Opel θα είναι ηλεκτροκίνητα μέχρι το 2024. Τα ηλεκτροκίνητα ελαφρά επαγγελματικά μοντέλα θα είναι πολύ σημαντικά για το κρίσιμο, για τις εταιρείες διανομών, «τελευταίο χιλιόμετρο» εντός αστικών περιοχών. Το Vivaro-e van αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του μέσα στην επόμενη χρονιά. Ηλεκτροκίνητες εκδόσεις των Opel Combo Life, Combo Cargo και Zafira Life θα ακολουθήσουν το 2021.