Orange: Αύξηση σε πωλήσεις χάρη στις δραστηριότητες στην Αφρική και Μ. Ανατολή
Η Orange, η μεγαλύτερη εταιρεία τηλεπικοινωνιών της Γαλλίας, ανακοίνωσε ότι η υψηλή ανάπτυξη στις δραστηριότητες της στην Αφρική και στη Μέση Ανατολή, αντιστάθμισαν τη μείωση των εσόδων στην εγχώρια αγορά της και στην ισπανική, στο πρώτο τρίμηνο.
Η διευθύνουσα σύμβουλος Christel Heydemann, η οποία διαδέχθηκε τον Stephane Richard στις 4 Απριλίου, αναλαμβάνει την πρώην μονοπωλιακή εταιρεία σε μια περίοδο που δυσκολεύεται να αυξήσει τα έσοδα εν μέσω πιέσεων για αναβάθμιση δικτύων και για να μείνει ανταγωνιστική στην κατακερματισμένη τηλεπικοινωνιακή αγορά της Ευρώπης.
Η Ισπανία, η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της Orange στην Ευρώπη μετά τη Γαλλία, θα είναι κορυφαία προτεραιότητα καθώς οι χαμηλές πωλήσεις και οι επιδόσεις των εσόδων εκεί, επηρέασαν τον όμιλο πέρυσι.
Η Orange κατέγραψε πτώση 4,6% στις πωλήσεις στην Ισπανία στο α΄ τρίμηνο, καθώς ο όμιλος έχει μπει σε αποκλειστικές συζητήσεις συγχώνευσης με τη MasMovil, την ανταγωνιστική της στη χώρα.
Τα έσοδα στην Αφρική και στη Μέση Ανατολή αυξήθηκαν 8,7% στο α΄ τρίμηνο, κάτι που βοήθησε τον όμιλο να καταγράψει συνολικά αύξηση 0,7%.
Τα βασικά λειτουργικά κέρδη τριμήνου της Orange, αυξήθηκαν 1% στα 2,62 δισ. Ευρώ, αντίστοιχα με τις εκτιμήσεις των αναλυτών.
Η Orange διατήρησε τον στόχο της για το 2022, μεταξύ των οποίων η αύξηση των βασικών λειτουργικών κερδών κατά 2,5%-3%.