Όταν το τηλεμάρκετινγκ διαψεύδει τον Γεωργιάδη
Τι θέλει και βγαίνει συνεχώς μπροστά;
Δεν καταλαβαίνει ο άνθρωπος ότι εκτίθεται; Μάλλον όχι. Ας το καταλάβουν, όμως, κάποια στιγμή οι φωστήρες του επικοινωνιακού επιτελείου του Μαξίμου.
Πρωινή διαφήμιση τηλεμαρκετινγκ στις 9:00 ώρα στο Open. Έξι μάσκες και ένα αντισηπτικό των 100ml προσφορά 14.90 ευρώ! Ξέρετε το πραγματικό κόστος της… προσφοράς; Κάτι λιγότερο από δύο ευρώ!
Λίγη ώρα μετά νάσου στον Σκλαβενίτη ο Γεωργιάδης να μιλά για αισχροκέρδεια!!!!
Υ.Γ. Για τα 320 ευρώ για ένα τεστ κορονοϊού στα ιδιωτικά νοσοκομεία θα μιλήσει ποτέ ο τιτανοτεράστιος;