fbpx

Παγκόσμιο σύμβολο η Μπαρτσελόνα

0

Η Μπαρτσελόνα παραμένει σημείο αναφοράς για τους φιλάθλους σε όλο τον κόσμο.

Αυτό επιβεβαιώνει μελέτη της εταιρείας Kantar Millward Brown, που έγινε έπειτα από αίτημα της καταλανικής ομάδας. Συμμετείχαν με την πρακτική της συνέντευξης περισσότερα από 12.400 άτομα στο διαδίκτυο κατά τη διάρκεια του Σεπτεμβρίου, σε δέκα στρατηγικές αγορές: Καταλονία, Ισπανία, ΗΠΑ, Κίνα, Τουρκία, Βραζιλία, Μεξικό, Ινδία, Ιαπωνία και Ινδονησία. Η πλειοψηφία τους είναι άνω των 16 ετών.

Οι φίλαθλοι εκτιμούν «τους μεγάλους παίκτες, το στυλ του παιχνιδιού τους και τις αξίες του συλλόγου» ως κυριότερα σημεία. Η Μπαρτσελόνα παρουσιάζει πλειοψηφία μεταξύ των ανδρών, αν και το γυναικείο κοινό είναι υψηλό στις αγορές της Καταλονίας και της Ισπανίας, όπου αντιπροσωπεύει το 40% των οπαδών της ομάδας. Ιδιος αριθμός στην Τουρκία, ενώ στην Κίνα είναι 42%, στην Ινδία 44% και στην Τουρκία 40%. Εκτός από την Καταλονία και την Ισπανία, όπου το κοινό είναι πολύ διαιρεμένο, στις υπόλοιπες στρατηγικές αγορές, η Μπαρτσελόνα θριαμβεύει μεταξύ των ατόμων κάτω των 35 ετών. Αντιπροσωπεύουν το 76% στις Ηνωμένες Πολιτείες, το 61% στην Κίνα ή το 74% στην Ινδία.

Έτσι κι αλλιώς η Μπαρτσελόνα συνεχίζει να εργάζεται για τη διεθνοποίησή της, με τις αγορές των ΗΠΑ, Κίνας και της Ιαπωνίας να είναι θεμελιώδεις για το μέλλον του συλλόγου.

Όπως αναμενόταν, η Μπαρτσελόνα είναι ο πιο επιτυχημένος σύλλογος στην Καταλονία, με 81%. Αντιθέτως, στην Ισπανία, αντιμετωπίζει μεγαλύτερο ανταγωνισμό, με ποσοστό 48%, πίσω από έναν άλλο σύλλογο, ο οποίος αν και δεν αναφέρεται, είναι η Ρεάλ Μαδρίτης.

ΔΔ

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra