Παπουτσάνης: Είναι δυνατό μια επένδυση να ισοσταθμίσει τις απώλειες;
Με απώλειες που πλησίασαν το 30% τους μήνες Ιανουάριο, Φεβρουάριο και Μάρτιο λόγω πανδημίας και ‘’λουκέτων’’ στα ξενοδοχεία, έκλεισε το πρώτο τρίμηνο του 2020 για την εισηγμένη, ενώ ειδικά την περίοδο του Πάσχα, η μείωση στην εγχώρια αγορά ήταν έντονη για την εταιρία, αγγίζοντας ακόμα και το 53%.
Στο πλαίσιο της προσπάθειας να ανατρέψει το κακό κλίμα, ωστόσο, από τη διοίκηση της εταιρίας διαμηνύεται ότι εξετάζεται το ενδεχόμενο δημιουργίας μονάδας παραγωγής στη Κεντρική ή Δυτική Ευρώπη.
Είναι χαρακτηριστικό δε, ότι συνολικά αυτά που έχασε η εταιρία από το lockdownστην ξενοδοχειακή αγορά άγγιξαν το 35% του τζίρου της, τα οποία προσπάθησε να επανακτήσει από την παραγωγή αντισηπτικών, η ζήτηση για τα οποία, όμως, ήδη από τον Μάιο έχει αρχίσει να καταγράφει μείωση.
Μ.Μ.