fbpx

Παπουτσάνης: «Βουτιά» στη διάθεση ξενοδοχειακών προϊόντων στο α’ εξάμηνο του 2020

0

Σε αρνητική τροχιά, επιβεβαιώνοντας τις αρχικές εκτιμήσεις, κινήθηκε η αγορά των ξενοδοχειακών προϊόντων της εισηγμένης εταιρίας για το α’ εξάμηνο του 2020.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η εν λόγω κατηγορία κατά το πρώτο εξάμηνο συρρικνώθηκε κατά 61% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2019, καθώς οι συνθήκες δεν επέτρεψαν στα ξενοδοχεία να λειτουργήσουν όπως προγραμμάτιζαν, ενώ πολλά από αυτά παρέμειναν και συνεχίζουν να παραμένουν κλειστά.

Σημειώνεται μάλιστα ότι αυτή η μείωση ήταν πιο έντονη στην εγχώρια αγορά, αγγίζοντας το 71%, ενώ οι πωλήσεις ξενοδοχειακών προϊόντων στο εξωτερικό μειώθηκαν κατά 44% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2019.

Αυτό, σύμφωνα με την εισηγμένη, ήταν αποτέλεσμα του γεγονότος ότι σε πολλές χώρες στην Ευρώπη, αλλά και στην Αμερική, οι περιορισμοί σε ταξίδια και η επακόλουθη μείωση διανυκτερεύσεων καθυστέρησαν σε σχέση με την Ελλάδα.

Μ.Μ.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra