Παπουτσάνης: Ελεύθερης πτώσης… συνέχεια στα ξενοδοχειακά προϊόντα και το 2021
Σημαντική πληγή παραμένει και για την τρέχουσα χρονιά η διάθεση ξενοδοχειακών προϊόντων περιποίησης για την εισηγμένη, με την πλειοψηφία των ξενοδοχείων να παραμένουν κλειστά ή να υπολειτουργούν εξαιτίας της πανδημίας.
Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά από τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρίας για το πρώτο τρίμηνο του 2021, η κατηγορία των ξενοδοχειακών προϊόντων εμφάνισε σημαντική συρρίκνωση κατά 70%.
Υπενθυμίζεται ότι πέρυσι κατά το πρώτο τρίμηνο η ξενοδοχειακή αγορά λειτουργούσε σε μεγάλο βαθμό ειδικά στο εξωτερικό, κάτι το οποίο φέτος δεν ίσχυε φέτος, αφού πρακτικά ήταν παντού κλειστή.
Πάντως, κατά τα στελέχη της εταιρίας, η συγκεκριμένη κατηγορία αναμένεται να ανακάμψει, ως ένα βαθμό, από το τέλος του δευτέρου, αρχές τρίτου τριμήνου του 2021 οπότε προβλέπεται να αρχίσει η αποκατάσταση του τουρισμού και των ταξιδιών.
Εν τω μεταξύ, την ίδια περίοδο πιθανολογείται θα ξεκινήσει η υλοποίηση των νέων συνεργασιών με διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες στην Ευρωπαϊκή αγορά που θα ενισχύσει περαιτέρω την κατηγορία.
Πτώση όμως σημειώνεται και στην κατηγορία των βιομηχανικών πωλήσεων σαπωνομαζών.
Σύμφωνα με πληροφορίες της Voice, η συγκεκριμένη κατηγορία απευθύνεται κατά κύριο λόγο στις αγορές του εξωτερικού και εμφάνισε μείωση κατά 21% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, λόγω της τότε αυξημένης ζήτησης.