ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ: Μεγάλη αύξηση τζίρων αλλά και μεγάλη υποχώρηση κερδών
Θα το δούμε αυτό το ‘έργο’ αρκετές φορές σε κάποια αποτελέσματα του 2022.
Αυτό οφείλεται κυρίως στην αύξηση του λειτουργικού κόστους που μείωσε τα περιθώρια κέρδους των επιχειρήσεων συγκριτικά με τις προηγούμενες χρονιές. Ωστόσο η μεγάλη αύξηση του τουρισμού το 2022 (εκεί πουλάει το 60% των προιόντων του ο Παπουτσάνης) ίσως θα επέτρεπε να έχει υψηλότερη κερδοφορία.
Υποπτευόμαστε ότι προφανώς η εταιρεία δημιούργησε αποθέματα (buffers) για να αποφύγει την αυξημένη φορολογία.