Πάρτε κανέναν server, κύριε Πιερρακάκη…
Γράφει ο Ευθύβολος*
Δεν είναι η πρώτη φορά, που αντιμετωπίζω προβλήματα με τη -λεγόμενη- ηλεκτρονική διακυβέρνηση.
Πριν λίγους μήνες, δεν κατόρθωσα να ολοκληρώσω την υποβολή δήλωσης «πόθεν έσχες» γιατί είχα την ατυχή έμπνευση να την καταθέσω στο παρά πέντε, αλλά για λόγους που δεν έμαθα ποτέ, ο κεντρικός server βρισκόταν επί 24 ώρες εκτός λειτουργίας.
Προσπάθησα να βρω άκρη, μίλησα με στέλεχος της γενικής γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων. Με διαβεβαίωσε ότι, θα μπορούσα να υποβάλλω τη δήλωση την επομένη. Το επιχείρησα, αλλά το «σύστημα» δεν δεχόταν εκπρόθεσμες δηλώσεις.
Τις προάλλες χρειάστηκα βεβαίωση γνησίου υπογραφής και πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης. Χρησιμοποίησα το πολυδιαφημισμένο gov.gr και έκλεισα ηλεκτρονικό ραντεβού, στο ΚΕΠ Συντάγματος. Φθάνοντας, αντίκρισα μια ουρά είκοσι περίπου μέτρων. «’Εχω ραντεβού» είπα στην υπάλληλο που έλεγχε τα πιστοποιητικά εμβολιασμού, σίγουρος ότι θα ξεμπέρδευα σε λίγα λεπτά.
Τότε έπεσα από τα σύννεφα, πληροφορούμενος ότι το «σύστημα» είναι εκτός. Έμαθα ακόμη ότι, το πρόβλημα δεν οφειλόταν στο συγκεκριμένο ΚΕΠ, αλλά στον κεντρικό server της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, που βρισκόταν εκτός λειτουργίας για πολλές ώρες και κανείς από τους υπαλλήλους δεν γνώριζε πότε θα επαναλειτουργήσει. Αποχώρησα απογοητευμένος, όπως έπραξαν και όσοι περίμεναν στην ουρά.
Εν κατακλείδι: Κύριε Πιερρακάκη, προκηρύξτε επειγόντως διαγωνισμό για νέο server… Μην ταλαιπωρείτε άλλο τον Έλληνα πολίτη!