Πεδίον δόξης λαμπρόν για τις ελληνικές επιχειρήσεις η… Ιαπωνία
Η πανδημία δεν επηρέασε στο ελάχιστο τις ελληνικές εξαγωγές στην χώρα του ανατέλλοντος ηλίου, την Ιαπωνία, η οποία τα τελευταία χρόνια έχει αναδειχθεί σταδιακά σε έναν από τους πιο σημαντικούς προορισμούς για τις εγχώριες επιχειρήσεις τα τελευταία χρόνια.
Αυτό προέκυψε από τα στοιχεία που δόθηκαν από το διαδικτυακό διαδικτυακό εξαγωγικό webinar «Doing Business in Japan – COVID-19 Challenges and Opportunities».
Όπως δείχνουν τα στατιστικά στοιχεία από τη χώρα, οι εισαγωγές από την Ελλάδα κατά το πρώτο δεκάμηνο του 2020 αυξήθηκαν κατά 36,8% και έφτασαν τα 560 εκατ. ευρώ.
Από αυτές, οι εξαγωγές τροφίμων αγγίζουν τα 20 εκατ. ευρώ με προοπτικές μάλιστα ακόμη μεγαλύτερης αύξησης, με τα προϊόντα που αρέσουν περισσότερο στους Ιάπωνες να είναι κυρίως τυριά, σκευάσματα δημητριακών, ξηροί καρποί, ελαιόλαδο, μέλι, συντηρημένα φρούτα, σοκολάτες και είδη ζαχαροπλαστικής.
Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με κορυφαίο εκπρόσωπο της ιαπωνικής αγοράς, η αρχαία ελληνική ιστορία και μυθολογία μπορούν να αποτελέσουν πολύτιμο σύμμαχο και αρωγό των ελληνικών επιχειρήσεων, προκειμένου να διεισδύσουν και να εδραιωθούν στην Ιαπωνική αγορά.
Εισιτήριο για αυτό θα μπορούσε να αποτελέσει η σύνδεση του brand ή της συσκευασίας του προϊόντος με την ελληνική αρχαιότητα.