Pepsi: Ισχυρή πτώση των κερδών της το α’ τρίμηνο
Μολονότι η κερδοφορίας της Pepsi εμφάνισε ισχυρή πτώση στο α’ τρίμηνο, εντούτοις τα μεγέθη της υπερέβησαν της εκτιμήσεις των αναλυτών και η εταιρεία αναθεώρησε ανοδικά την πρόβλεψή της για το 2023.
Συγκεκριμένα, τα καθαρά κέρδη του κολοσσού των αναψυκτικών ανήλθαν σε 1,932 δισ. δολάρια ή 1,4 δολ. ανά μετοχή στο πρώτο τρίμηνο, σημαντικά μειωμένα από τα 4,261 δισ. ή 3,06 δολ/μτχ στο ίδιο διάστημα πέρυσι, αλλά πάνω από την μέση εκτίμηση των αναλυτών για 1,38 δολ/μτχ.
Στον αντίποδα τώρα, ο τζίρος της PepsiCo ενισχύθηκε έντονα στα 17,239 δισ. δολάρια από τα 16,2 δισ. το ίδιο διάστημα πέρυσι, ξεπερνώντας κατά πολύ παράλληλα την πρόβλεψη της αγοράς για 17,239 δισ.
Τονίζεται ότι ο πολυεθνικός κολοσσός πούλησε brands χυμών, μεταξύ των οποίων τα Tropicana και Naked, στην PAI Partners για 3,35 δισ. μετρητά και μερίδιο 39% στην κοινή νέα επιχείρηση.
Στο απόηχο των καλύτερων των εκτιμήσεων επιδόσεων στο πρώτο τρίμηνο η PepsiCo αναβάθμισε ελαφρώς και το guidance για το 2023, προβλέποντας πλέον κέρδη 7,27 δολ/μτχ στο σύνολο του έτους από τα 7,26 δολ/μτχ που ανέμενε προηγουμένως.
Σε αυτό το κλίμα ο τίτλος της PepsiCo ενισχύεται κατά 1,1% στις προσυνεδριακές συναλλαγές της Wall Street.