Peugeot 2008: Σε νέα, πιο δυναμική έκδοση
Το Peugeot 2008 που παρουσιάστηκε στα τέλη του 2019 έχει ήδη παραχθεί σε 700.000 μονάδες και βρίσκεται μέσα στην πρώτη τριάδα των μεγαλύτερων πωλήσεων στην κατηγορία B-SUV στην Ευρώπη.
Η επιτυχία του μοντέλου οφείλεται κυρίως στο E-2008, το οποίο υπήρξε πρωτοπόρος στον εξηλεκτρισμό το 2019, με την παραγωγή του να έχει καταγράψει πάνω από 75.000 μονάδες και μερίδιο αγοράς 17.4% το 2022.
Το νέο μοντέλο κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου του Vigo στην Ισπανία, ενώ θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην ελληνική αγορά στο τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς και η γκάμα του θα περιλαμβάνει τρείς εκδόσεις με τέσσερα κινητήρια σύνολα, συμπεριλαμβανομένης και της νέας αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοσης των 115kW/156 ίππους η οποία θα προσφέρει αυτονομία έως και 406χλμ. Η γκάμα θα διευρυνθεί το 2024 με την προσθήκη ενός νέου υβριδικού κινητήρα.
Το ηλεκτρικό E-2008 εφοδιάζεται με τον νέο κινητήρα που θα τοποθετηθεί επίσης τα E-208 και E-308. Η μέγιστη ισχύς αυξάνεται κατά 15% από 100 kW/136 ίππους σε 115 kW/156 ίππους, ενώ η χωρητικότητα της μπαταρίας αυξάνεται από 50 kWh σε 54 kWh. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της αυτονομίας στα 406 χιλιόμετρα. Το μοντέλο διατίθενται με δύο τύπους φορτιστών. Στο στάνταρ εξοπλισμό, ένας μονοφασικός φορτιστής των 7.4kW και προαιρετικά ένας τριφασικός των 11 kW. Οι εκτιμώμενοι χρόνοι φόρτισης από 20 έως 80% είναι 30 λεπτά από δημόσιο σταθμό φόρτισης (100 kW), 4 ώρες και 40λεπτά από ένα Wall Box (7.4kW) και 11 ώρες και 10λπετά από μία ενισχυμένη παροχή (3.2 kW).
Στις αρχές του 2024, το νέο 2008 θα διατίθεται και με το νέο σύστημα κίνησης 48V HYBRID, το οποίο αποτελείται από έναν νέας γενιάς βενζινοκινητήρα PureTech 136 ίππων, σε συνδυασμό με ένα νέο 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που περιλαμβάνει ηλεκτροκινητήρα.
Χάρη σε μια μπαταρία που φορτίζεται κατά την οδήγηση, αυτή η τεχνολογία προσφέρει επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές και έως και 15% μικρότερη κατανάλωση. Στην οδήγηση στην πόλη, το νέο 2008 με το υβριδικό σύστημα κίνησης, μπορεί να λειτουργεί περισσότερο από το 50% του χρόνου ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο, εκπέμποντας μηδενικούς ρύπους.
Εκτός από τους εξηλεκτρισμένους κινητήρες, στη γκάμα περιλαμβάνονται και επιλογές κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου. Αυτοί είναι οι PureTech 100 (3κύλινδρος βενζινοκινητήρας του 1,2λίτρων με ισχύ 100 ίππων, διαθέτει σύστημα Stop & Start, και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων), PureTech 130 (3κύλινδρος βενζινοκινητήρας του 1,2λίτρων με ισχύ 130 ίππων, διαθέτει σύστημα Stop & Start, και συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ή με αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ-8) και BlueHDi 130 EAT8 (4κύλινδρος κινητήρας diesel με ισχύ 130 ίππων και σύστημα Stop & Start system και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ-8).