Πιστός στο στρατηγικό του πλάνο ο Όμιλος Βενέτη
Μπορεί η ενεργειακή κρίση, ο πόλεμος στην Ουκρανία και οι ανατιμήσεις στις πρώτες ύλες να αποτελούν ένα εκρηκτικό μείγμα στην χρονιά που διανύουμε όμως το στρατηγικό πλάνο του Ομίλου Βενέτη τηρείται απαρέγκλιτα από τη διοίκηση της εταιρείας.
Η συνετή ανάπτυξη του δικτύου των καταστημάτων της μητρικής εταιρείας, η διατήρηση της ποιοτικής υπεροχής σε επίπεδο προϊόντων έναντι του ανταγωνισμού, οι αναγκαίες οικονομίες κλίμακος, η λελογισμένη μείωση κόστους όπου αυτό είναι εφικτό και η επέκταση των δραστηριοτήτων των θυγατρικών της είναι για τον Όμιλο Βενέτη και τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της γνωστής αλυσίδας κ. Παναγιώτη Μονεμβασιώτη το… άγιο δισκοπότηρο της χρονιάς που διανύουμε.
Το δίκτυο καταστημάτων του Ομίλου ξεπέρνα τα 120 σημεία σε πανελλαδικό επίπεδο με την εταιρεία να συμπληρώνει εφέτος 74 χρόνια ζωής στην ελληνική αγορά. Ο πρώτος φούρνος Βενέτη άνοιξε τις πόρτες του στην Νέα Ερυθραία το 1948 και από εκεί και πέρα πολύ νερό κύλησε με το Όμιλο να γράφει την δική του ιστορία και να αλλάζει τα δεδομένα στους κλάδους της αρτοποιίας, της ζαχαροπλαστικής και τις εστίασης με νέα πρωτοποριακά καταστήματα και ευφάνταστες γευστικές προτάσεις.
Την περασμένη χρονιά ο τζίρος του Ομίλου ανήλθε στα 43 εκατομμύρια ευρώ, έναντι 36,35 εκατομμυρίων ευρώ το 2020, με το μικτό κέρδος στα 21,56 εκατομμύρια από 17,68 που ήταν το 2020 και τα προ φόρων κέρδη στα 5,06 εκατομμύρια ευρώ για του 2021 έναντι 1,72 το 2020. Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους αυξήθηκαν το 2021 στα 3,45 εκατομμύρια ευρώ έναντι 1,68 εκατομμυρίων ευρώ το 2020.
Την χρονιά που διανύουμε και πλησιάζει στο τέλος της το μεγάλο αγκάθι ήταν και παραμένει ακόμα το ενεργειακό κόστος που όπως είχε επισημάνει ο κ. Μονεμβασιώτης με την επιστολή που απέστειλε στα τέλη του Οκτώβρη προς τον Πρωθυπουργό, καθώς από τις 2.000 ευρώ για ένα κατάστημα έφτασε και στα 9.000 ευρώ.