fbpx

Πλαίσιο: Άντεξε στην κρίση και περνά στην επίθεση

0

Επιθετικές κινήσεις στην αγορά, αλλά πάντα με τη γνωστή, συνετή λογική της, σχεδιάζει η αλυσίδα Πλαίσιο, αφού κατάφερε να σταθεί όρθια στην κρίση της τελευταίας δεκαετίας, εμφανίζοντας σήμερα κερδοφορία υψηλότερη από αυτή τη 2008.

Γράφει ο: Νώντας Ψαρράς

Το «οπλοστάσιο» των 10 εκατ. ευρώ, που θα διαθέσει η αλυσίδα για το επενδυτικό της πρόγραμμα της επόμενης διετίας, δημιουργεί προσδοκίες για σημαντικά επεκτατικά βήματα, ενώ ήδη λειτουργούν με επιτυχία τα δύο νέα καταστήματα που άνοιξαν φέτος, στην Αγία Παρασκευή και στα Χανιά.

Η Πλαίσιο δεν σκοπεύει να αλλάξει την πολιτική της σε θέματα εξαγορών και συγχωνεύσεων, επιμένοντας σταθερά στην εσωτερική ανάπτυξη των δραστηριοτήτων της. Ταυτόχρονα, αναμένονται με ενδιαφέρον από την αγορά οι αποφάσεις της διοίκησης για το ενδεχόμενο επέκτασης από τις «μαύρες» συσκευές, που δέχθηκαν μεγάλη πίεση στη διάρκεια της κρίσης, στις «λευκές» συσκευές, οι οποίες βρίσκονται σε κύκλο αύξησης της ζήτησης.

Προς το παρόν, η εταιρεία επιδιώκει να κάνει το… «δύο στα δύο», επιτυγχάνοντας μια καλή επίδοση στην αγορά των Χριστουγέννων, αφού ήδη σημείωσε, σύμφωνα με πληροφορίες, σημαντική επιτυχία με τις προσφορές της “Black Friday”.

Η Πλαίσιο είναι ένα από τα ελάχιστα παραδείγματα εταιρειών του ευρύτερου χώρου του λιανεμπορίου, που όχι μόνο κατάφερε να αντιπαρέλθει τη δραματική πτώση της ζήτησης στη διάρκεια της κρίσης, αλλά διατήρησε σε πολύ δύσκολες συνθήκες την υψηλή κερδοφορία της.

Είναι χαρακτηριστικό ότι, τον τελευταίο χρόνο πριν το ξέσπασμα της κρίσης, το 2008, η εταιρεία είχε καθαρά κέρδη 4,26 εκατ. ευρώ, ενώ το 2017 η καθαρή κερδοφορία έφθανε τα 4,9 εκατ. ευρώ.

Χωρίς να περιορίσει το δίκτυο ή το προσωπικό της (σήμερα διαθέτει 23 καταστήματα στην Ελλάδα και ένα στην Βουλγαρία), η εταιρεία έπαιξε «ενεργητική άμυνα», όπως χαρακτηρίζει τη στρατηγική της ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Κωνσταντίνος Γεράρδος και βγαίνει από την κρίση με ισχυρά μερίδια αγοράς και υγιή χρηματοοικονομική διάρθρωση, που επιτρέπει την επιτάχυνση, πλέον, της επεκτατικής στρατηγικής της.

Τα οικονομικά αποτελέσματα του 2018 αναμένεται να εμφανίσουν βελτίωση, καθώς ήδη από το πρώτο 6μηνο, ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων ξεπερνούσε το 7%, ενώ η αλυσίδα πέρασε με μεγάλη επιτυχία τα κρίσιμα εμπορικά τεστ του Σεπτεμβρίου (άνοιγμα σχολικής περιόδου) και της “BlackFriday”, ενώ κινείται επιθετικά στην αγορά των Χριστουγέννων, με σημαντικές προσφορές σε τηλεοράσεις, υπολογιστές, κινητά και κονσόλες παιχνιδιών.

Οι πωλήσεις του α’ εξαμήνου ανήλθαν στα 137 εκατ. ευρώ, το μικτό κέρδος στα 28,3 εκατ. ευρώ και τα κέρδη προ φόρων εκτινάχθηκαν κατά 37,3%, σε 1,3 εκατ. ευρώ. Μετά τους φόρους, η εταιρεία είχε κέρδη 0,8 εκατ. ευρώ.

Διαθέτει καθαρή ρευστότητα 22,9 εκατ. ευρώ και βελτίωσε τη μερισματική πολιτική της, διαθέτοντας στους μετόχους μέρισμα 1,5 εκατ. ευρώ.

Η επιλογή της διατήρησης χαμηλού δανεισμού κράτησε τη σχέση των ξένων κεφαλαίων προς το σύνολο του παθητικού 2,8% χαμηλότερα από πέρυσι, στο 38,9%, ενώ τα κεφάλαια ξεπέρασαν τα 90 εκατ. ευρώ.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra