Procter & Gamble Ελλάδος: Αύξησε τον τζίρο και μείωσε τα έξοδά της
Οριακά ενισχυμένος κατά 3,3% εμφανίζεται ο τζίρος της Procter & GambleΕλλάδος για το διάστημα 1/7/2018 – 30/6/2019, με τις πωλήσεις να ανέρχονται σε 223,93 εκατ. ευρώ έναντι 216,87 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Τα μικτά αποτελέσματα ανήλθαν σε 82,91 εκατ. ευρώ έναντι 81,39 εκατ. ευρώ, ενισχυμένα κατά 1,9%. Τα αποτελέσματα προ φόρων διαμορφώθηκαν στα 7,48 εκατ. ευρώ έναντι 7,93 εκατ. ευρώ, ενώ τα κέρδη μετά φόρων ανήλθαν στα 3,79 εκατ. ευρώ.
Την ίδια στιγμή, το συνολικό ύψος των δαπανών για προβολή και διαφήμιση διαμορφώθηκε στα 41,3 εκατ. ευρώ έναντι 38,2 εκατ. ευρώ.
Εξάλλου, η εταιρία αυτό το χρονικό διάστημα προσπάθησε και μείωσε τα έξοδα διοικητικής της λειτουργίας κατά 16%, από 12,22 εκατ. ευρώ σε 10,29 εκατ. ευρώ λόγω της βελτιστοποίησης των εσωτερικών διαδικασιών και της επένδυσης σε νέες τεχνολογίες.