fbpx

Prodea-Dimand: Ενώνουν δυνάμεις

0

Το δόγμα η ισχύς εν τη ενώσει έφερε στο τραπέζι του διαλόγου ο επικεφαλής της Dimand, κ. Δημήτρης Ανδριόπουλος, από το βήμα του 5ο Συνεδρίου Θεσμικής Διαχείρισης εξετάζοντας διεξοδικά το θέμα τις έλλειψης υποδομών στην χώρα μας, αλλά και το φλέγον ζήτημα της κλιματικής αλλαγής και των απειλών που υπάρχουν στον ορίζοντα από τα εξελισσόμενα φυσικά φαινόμενα για την επιβίωση των σύγχρονων πόλεων.

Με απλά λόγια ο κ. Ανδριόπουλος πρότεινε την συστράτευση των επενδυτών για τη δημιουργία ενός ιδιότυπου συνασπισμού επιχειρηματιών, που σε αγαστή συνεργασία με το Ελληνικό Δημόσιο θα προωθήσουν σειρά κατασκευαστικών λύσεων, αλλά και θα εκπονήσουν νέες μελέτες που θα δώσουν τις αναγκαίες λύσεις για τα προβλήματα που η χώρα είναι υποχρεωμένη άμεσα να βρει τις κατάλληλες απαντήσεις.

Προσυπέγραψε και ο Καρυτινός 

Την πρόταση αυτή έσπευσε να υιοθετήσει και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Prodea Investments Αριστοτέλης Καρυτινός, ο άνθρωπος που έχει το πρόσταγμα μιας εταιρείας με επενδύσεις σε ακίνητα και με ένα ενεργητικό άνω των 3 δισεκατομμυρίων ευρώ σε Ελλάδα και Κύπρο. Όπως και εκείνος τόνισε, η προώθηση μελετών και λύσεων σε συνεργασία με το Δημόσιο, μέσω μιας μεγάλης επενδυτικής δραστηριότητας τον βρίσκει απολύτως σύμφωνο. Ρηξικέλευθες οι νέες προτάσεις που έπεσαν στο τραπέζι από τους δυο κυρίους, θα πούμε εμείς και ευχής έργο θα είναι να υλοποιηθούν, όμως για την ώρα, η ιστορία των προτάσεων με τις δυο μελέτες που αφορούν την επέκταση της Αττικής Οδού, και του αυτοκινητόδρομου που αφορά το κομμάτι Ελευσίνα – Οινόφυτα, είναι ακόμη σκονισμένες στα συρτάρια.

Οδοδείκτης η στάση Καρελλά 

Για να μην όμως, απογοητευόμαστε πλήρως από το φαινόμενο της αναβλητικότητας που μαστίζει κυρίως την κρατική μηχανή και τις αποφάσεις της διοίκησης, να πούμε πως, η ιστορία του νέου προαστιακού σταθμού Αττικής στη θέση Καρελλά φαίνεται πως ξέφυγε από τον κανόνα, με τις ΑΕΕΑΠ, που στην συγκεκριμένη περιοχή έχουν έντονη παρουσία με μισθωμένα ακίνητα, να προθυμοποιούνται να αναλάβουν το κόστος της μελέτης, αλλά και της κατασκευής της νέας στάσης του Προαστιακού. Ένα κόστος που σύμφωνα με τους υπολογισμούς αγγίζει τα 5 εκατομμύρια ευρώ και η ολοκλήρωση του αναμένεται να πραγματοποιηθεί μέσα στα μέσα της επόμενη χρονιάς.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra