fbpx

Προσοχή! Το 85% των διαφημίσεων δεν «πιάνει» το ελάχιστο όριο… προσοχής

0 138

Η προσοχή είναι ένας σημαντικός παράγοντας που πρέπει να λάβουν υπόψη τους οι διαφημιστες, αφου εστιάζει στο αν ένας καταναλωτής βλέπει πραγματικά μια διαφήμιση, καθώς και στο επίπεδο αφοσίωσης.

Μέσω της σύνδεσης αυτού του είδους δεδομένων με τις μετρήσεις πωλήσεων, οι marketers μπορούν να προσδιορίσουν τις βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες επιπτώσεις της προσοχής σε βασικούς δείκτες απόδοσης.

Η Karen Nelson-Field, ιδρύτρια/CEO της εταιρείας μετρήσεων Amplified Intelligence, αναφέρθηκε στην έρευνα 130.000 διαφημίσεων που ανέλαβε η εταιρεία στα Cannes Lions, με τίτλο «Ο τριπλός κίνδυνος της προσοχής». Η ανάλυσή της διαπίστωσε ότι το ελάχιστο επίπεδο προσοχής για τη διαφήμιση που έχει διαρκή αντίκτυπο, όσον αφορά την κατασκευή επωνυμιών, εντοπίζεται στα 2,5 δευτερόλεπτα.

Τα κακά νέα: το 85% των διαφημίσεων δεν έφτασε σε αυτό το σημείο αναφοράς, γεγονός που επιδρά αρνητικά στην πιθανότητα να έρθει η εκάστοτε επωνυμία στο μυαλό του καταναλωτή κατά την διάρκεια μιας αγοράς.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More