Πρώτη εμφάνιση για εξηλεκτρισμένο M-Sport Ford Puma Rally1
Επισφραγίζοντας με τον καλύτερο τρόπο τον εορτασμό της επετείου παραγωγής 1 εκατομμυρίου οχημάτων από τη μονάδα συναρμολόγησης οχημάτων της στην Κραϊόβα της Ρουμανίας, η Ford παρουσίασε για πρώτη φορά το εξηλεκτρισμένο M-Sport Ford Puma Rally1 με ένα βίντεο που γυρίστηκε εκεί και κυριολεκτικά… ηλεκτρίζει.
Το συναρπαστικό νέο φιλμέχει ως πρωταγωνιστή το M-Sport Ford Puma Rally1 και συμπρωταγωνιστές τον οδηγό της M-Sport Ford World RallyTeam (WRT) Adrien Fourmaux αλλά και τους ανθρώπους της Ford Craiova που είναι υπεύθυνοι για την παραγωγή του Ford Puma το οποίο εφοδιάζεται με τον EcoBoost Hybrid κινητήρα της Ford.
Το M-Sport Ford Puma Rally1, το οποίο είχε κάνει την εμφάνισή του σε πρωτότυπη μορφή στο Goodwood Festival of Speed του 2021, στο Ηνωμένο Βασίλειο, σηματοδοτεί την πρώτη δημιουργία της Ford στον ηλεκτροκίνητο μηχανοκίνητο αθλητισμό σε παγκόσμιο επίπεδο. Το αυτοκίνητο πρόκειται να κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο στο FIA World Rally Championship (WRC) στο Ράλι Μόντε Κάρλο τον Ιανουάριο, στον πρώτο αγώνα της σεζόν του 2022.
Πίσω και μπροστά από τις κάμερες: Γυρισμένο επί τρεις μέρες από την Chrome Productions και με τη βοήθεια ενός κινηματογραφικού συνεργείου αποτελούμενου από 40 στο σύνολο άτομα, η γεμάτη δράση νέα ταινία που φέρει την ονομασία “Ford Puma Hybrid Rally1 Gatecrashes the Party” μας δείχνει το νέο M-Sport Ford Puma Rally1 να παίρνει ζωή σε μια “ηλεκτρισμένη” από κεραυνούς ατμόσφαιρα πριν ξεκινήσει μέσα από ασκήσεις ακριβείας να περιηγείται γύρω από τις εγκαταστάσεις του εργοστασίου συναρμολόγησης της Ford στην Κραϊόβα και να “εισβάλει στο πάρτι” που έχει στηθεί για τον εορτασμό του εκατομμυριοστού Ford που βγήκε από την γραμμή παραγωγής του εργοστασίου.
Πίσω από το τιμόνι M-Sport Ford Puma Rally1 βρέθηκε ο οδηγός της M-Sport Ford WRT, Adrien Fourmaux, χρησιμοποιώντας ειδικές ράμπες και εξέδρες που εξελίχθηκαν από τους μηχανικούς της Ford στο εργοστάσιο της εταιρείας στην Κραϊόβα.
Κάθε ηθοποιός που συμμετέχει στην ταινία είναι υπάλληλος της Ford, και οι θεατές μπορούν επίσης να βρουν τα “Eastereggs” κρυμμένα μέσα στο βίντεο.
Το νέο M-Sport Ford Puma Rally1: To M-Sport Ford Puma Rally1 ακολουθεί τα χνάρια του Ford Fiesta WRC, το οποίο εξασφάλισε τρεις τίτλους στο WRC μετά την εμφάνισή του το 2017.
Το πρώτο ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό αυτοκίνητο της Ford εισάγει ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης επόμενης γενιάς που ανακτά ενέργεια κατά το φρενάρισμα και την ρολάρισμα και την αποθηκεύει σε μια μπαταρία 3,9 kWh, πριν τη χρησιμοποιήσει για να υποστηρίξει τον κορυφαίο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα EcoBoost των 1,6 λίτρων με επαναλαμβανόμενες “τονωτικές ενέσεις” διάρκειας έως και τριών δευτερολέπτων μέσω ενός ηλεκτροκινητήρα 100 kW.
Το Μ-Sport Ford Puma Rally1 μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσει το ηλεκτροκίνητο σύστημά του για την κίνηση μέσα σε πόλεις, το service park καθώς και σε επιλεγμένα τμήματα μεταξύ των ειδικών διαδρομών χρησιμοποιώντας αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια.
Η μπαταρία μπορεί να επαναφορτιστεί χρησιμοποιώντας μια εξωτερική πηγή στα ειδικά σημεία σέρβις μεταξύ των ειδικών διαδρομών, με μια επαναφόρτιση να διαρκεί περίπου 25 λεπτά. Με βάρος 95 κιλά, το υβριδικό σύστημα ψύχεται με υγρό και αέρα και βρίσκεταιμέσα σε ένα εξαιρετικά ανθεκτικό περίβλημα για να αντέχει τόσο στην πρόσκρουση όσο κα στις δυνάμεις g που αναπτύσσονται σε περίπτωση ατυχήματος.
Η έκδοση δρόμου του Ford Puma χρησιμοποιεί το υβριδικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης 1.0 EcoBoost με ήπια υβριδική τεχνολογία 48 volt που συμβάλει στην αύξηση της οικονομίας αλλά και της οδηγικής απόλαυσης.
Μια ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια με ιμάντα ανακτά ενέργεια για να φορτίσει μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48 volt, και λειτουργεί επίσης ως κινητήρας παρέχοντας υποβοήθηση ροπής που μπορεί να βοηθήσει στην εξοικονόμηση καυσίμου ή στη βελτίωση της απόδοσης, ανάλογα με το σενάριο οδήγησης.
Η Ford επενδύει στον ηλεκτροκίνηση και νωρίτερα φέτος ανακοίνωσε ότι το 100% της γκάμας των επιβατικών οχημάτων της στην Ευρώπη θα έχουν τη δυνατότητα μηδενικών εκπομπών ρύπων, είτε ως πλήρως ηλεκτρικά είτε ως plug-in υβριδικά, έως τα μέσα του 2026, ενώ έως το 2030 θα πραγματοποιηθεί η πλήρης μετατόπιση σε αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.